Toon posts:

[BC3] Is mijn HD de bottleneck?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een AMD Duron 800 Mhz, 256 MB RAM, een Diamond Viper V770... en een 4,3 HD (merk + type weet ik niet)...
Nu vroeg ik me af of het door m''n langzame HD kwam dat ik niets van m''n 800 Mhz en m''n 256 RAM merk... in spellen schokt het vaak en hij moet vaak van de HD lezen...
M''n HD is ong. 3 jaar oud... toendertijd was het ong. het snelste wat er was...

Groet,
})

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 16:11
Volgens mij is je videokaart ook niet meer de snelste voor ''moderne'' spellen.
Maar hd zal ook niet tot de snelste behoren.

Verwijderd

ligt waarschijnlijk aan je videokaart. Laat anders effe xlr8r van www.madonion.com over je systeem lopen. Die geeft je vervolgens advies over het upgraden van je bottleneck
groeten

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
je hd heb je alleen nodig voor inladen voordat je gaat spelen, tijdens het spelen zou je HD niet eens gebruikt moeten worden met 256 MB ram... heb je niet toevallig een virusscanner, office snelzoeken en dat soort troep opgestart? dat zou het namelijk weleens kunnen zijn.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:14
[386Enh]
ConservativeSwapFileUsage=1

in je system.ini zetten

Windows swapt nml altijd, omgeacht het aantal geheugen. Op deze manier swapt windows pas als alle geheugen bezet is. Werkt echt beter. Is nml al de zoveelste keer dat ik schrik dat mijn hdd afslaat tijdens een spelletje :)

Verwijderd

Topicstarter
Cool... ik ga het vanavond meteen proberen... hopelijk lukt dat...
Ik laat horen of ik verbetering zie/voel ;)

Groet,
})
Pagina: 1