[BC3] Goedkope high quality cd-r''s

Pagina: 1
Acties:

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 22:47
Aangezien de cd-r prijzen deze zomer flink om hoog gaan wil ik maar eens een grote hoeveelheid gaan hamsteren :)

Waar kan ik het goedkoopst een grote hoeveelheid cd-r van een goede kwaliteit krijgen (Taiyo Yuden bijvoorbeeld)? Ik heb een hekel aan Taiwan-schijfjes waar na een jaar de onderkant afbrokkelt.

Bij cdrwinkel.com heb je een Taiyo Yuden Spindel 80m A-Quality 24X (100st) voor 123 gulden, dit leek me een goede koop, of kun je ze ergens nog goedkoper krijgen?

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 17:29

voz

De echte kenner

Zijn prima dingen.

Systeemspecs
PV Installatie

• Pc123
Bij opussupplies zijn ze duurder, k ga zo''n 24x 80 min spindel kopen. Alleen nog ff kijken of er er jewelcases bij neem of toch maar een map :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in mediamarkt in amsterdam hebben ze Acer Cd-r''s voor 1 gulden.

ik heb laatst nog 50 stuks gekocht en ga meer kopen voordat ze weer duurder worden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

persoonlijk ga ik voor Mitsui of Verbatim maar die kosten ook wat, maar is wel superspul.

Verwijderd

Platinum..... goedkoop, normaal hoesje, goede kwaliteit, pakt in elk apperaat, hoge data doorvoersnelheid
12x fikken

• Pc123
Op maandag 14 mei 2001 19:54 schreef The Dude het volgende:
persoonlijk ga ik voor Mitsui of Verbatim maar die kosten ook wat, maar is wel superspul.
Mitsui is goed idd maar veels te duur. Verbatim is matige kwaliteit (maar wel beter dan Ritec enzo.

Ik neem altijd Taiyo Yuden (Philips Silver Premium), en nu ze ook zelf spindels hebben heb je voor erg weining geld super-kwaliteit cd''s :)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:30
bij de blokker heb je ook 16x brandbare cd''s, is dat wat?
en bij de dixons 24 voor 40,- van die mmore dingen
zullen jullie wel brak vinden ofzo maar ik heb er geen problemen mee

WEBN & chill (@IBKR)

• Pc123
Op maandag 14 mei 2001 21:15 schreef DeadKennedy het volgende:
bij de blokker heb je ook 16x brandbare cd''s, is dat wat?
en bij de dixons 24 voor 40,- van die mmore dingen
zullen jullie wel brak vinden ofzo maar ik heb er geen problemen mee
MMore 12-speed is zwaar brak :r, dat zijn echt schijfjes die het na 1 jaar niet meer doen, de nieuwe MMore 24-speed komen uit India, maar daarvan heb ik nog geen test gezien.

Je kunt een keer een cdident loslaten op zo''n blokker cd, kun je zien uit welke fabriek ie komt.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Never buy That''s Write.

Want het zijn echt :r :r
Na een tijd verkleuren ze helemaal.
en zijn met branden ook niet echt goed.
Pas op de beurs 150 cdtjes gekocht 80Min
in paper sleeve voor 100,- dus 66 per stuk en dan ook nog wel met 20 cent heffing :)

Dus not data proof die that''s fuck cdtjes.

Hier is het plaatje Klik hier voor een plaatje

• Pc123
Op maandag 14 mei 2001 22:09 schreef Padje het volgende:
Never buy That''s Write.

Want het zijn echt :r :r
Na een tijd verkleuren ze helemaal.
en zijn met branden ook niet echt goed.
Pas op de beurs 150 cdtjes gekocht 80Min
in paper sleeve voor 100,- dus 66 per stuk en dan ook nog wel met 20 cent heffing :)

Dus not data proof die that''s fuck cdtjes.

Hier is het plaatje Klik hier voor een plaatje
Helemaal mee eens.

Naar een tijdje (zeker binnen een jaar) gaan de randjes bruin worden en de onderkant gaat brokkelen. Dan doet de laaste 150 mb ofzo het al niet meer, en later doet de rest het ook nie meer. :r

Trouwens, je plaatje doet t niet :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik haal altijd cd-tjes bij intertoys. Ze hebben daar vaak een stapel doosjes van Imation staan 14,50 10 st, smartcase. Ook wel is mmore 22,00 voor 12 cd''s 80 min.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:14
That''s write? voordat ik een plex had, kon alleen mijn fikker ze lezen...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 19:56 schreef -KOD- het volgende:
Platinum..... goedkoop, normaal hoesje, goede kwaliteit, pakt in elk apperaat, hoge data doorvoersnelheid
12x fikken
Need I say more???

en wil je de beste CD''s hebben dan Mitsumi SG, echt goed... maar duurder

2nd place. PLatinum ook mooi SG

Verwijderd

Philips Premium. Je betaald ervoor, maar dan heb je ook kwaliteit

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-04 18:00
Voor de mensen die Philips Silver Premium kopen : niet meer doen!. Tegenwoordig kom je ze steeds meer tegen die niet meer in Japan (Taiyo Yuden) fabriek maar uit Taiwan of Europa komen, en als je ze door de CDR Identifier haald zegt die Short Term die :(. Kun je beter een spindel TY halen(kost nog minder ook).

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 10:26
Volgens mij zijn er nog genoeg sivler premiums van Tanyo Yuden. Alleen veel winkels verkopen die gouden ook als silver premium (vraag me niet waarom). Het is zelfs zo dat Philips de allicatie een maand of wat geleden met Ritek verbroken heeft omdat er zoveel KUT cd''s om de markt waren en ze dat toch niks vonden.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 21:11 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Mitsui is goed idd maar veels te duur. Verbatim is matige kwaliteit (maar wel beter dan Ritec enzo.

Ik neem altijd Taiyo Yuden (Philips Silver Premium), en nu ze ook zelf spindels hebben heb je voor erg weining geld super-kwaliteit cd''s :)
MUAHAHA op CD freaks zeggen ze wel dat Verbatim matig is, maar dat is het zeker niet en al helemaal niet voor audio.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 12:23

spok9

Groen...

Wij kopen hier altijd in in per 1000 cd''s ofzo, wordt het vanzelf goedkoop :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Hiero ook Taiyo Yudens, goedkoop en superkwaliteit.

Te koop bij cdrwinkel.

100st 80min 24x voor 145,- incl rembours. Als je besteld, heb je ze de volgende dag al binnen. Toch niet verkeerd, dacht ik! ;)

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Philips Silver Premiums: geweldige dingen :9

Mun dreamcast lust ze ook errug graag, beter dan die Arita''s of klere-spindels.

" Play the violent strings of my symphony "

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Maar als die cdtjes duurder worden, komt er natuurlijk ook weer een tijd dat ze goedkoper worden. Of zie ik dat nou verkeerd :?

w00t

Pagina: 1