[BC3] Welke brander voor +/- 250 piek?

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-04 09:52
De prijzen van branders zijn de laatste tijd behoorlijk gekelderd en ik wil nou ook wel eens een brander kopen. Ik heb een budget van ongeveer 250 tot maximaal 300 piek. Welke brander heeft volgens jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding? Ik stel niet zoveel eisen eraan, maar het moet minstens een 4 speed rewriter zijn, de leessnelheid zal me aan mijn reet roesten:).
Wie kan mij helpen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb er een van LG gekocht,die was maar fl 222,-.(bij mediamarkt. deze is 8x 4x 32x.
Ik weet nog niet hoe die werkt want ik moet hem er nog even inzetten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
goedkoop is duurkoop 8 tot 12 speed brander kopen als je hoger gaat heeft het branden bijna geen zin meer omdat je niet de volledige snelheid haalt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hoezo goedkoop is duurkoop?
DE zelfde brander heb ik ergens anders zien liggen voor iets meer dan 300 piek.:?
En hij is toch 8 speed?

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb hier en daar gelezen dat mensen over de LG 8080b tevreden zijn. Zou dit een goede zijn, aangezien ik hem hier in de buurt voor 269 piek kan kopen bij funprice?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

probeer eens search op Lite-on ;)
deze brander heeft alles wat je zoekt [burnproof, 12 speed, clonecd, RAW mode]
kost rond de 350 piek

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 09:23 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Ik heb hier en daar gelezen dat mensen over de LG 8080b tevreden zijn. Zou dit een goede zijn, aangezien ik hem hier in de buurt voor 269 piek kan kopen bij funprice?
Tis een redelijke brander, hij komt redelijk uit testen (geloof laatst nog bij Computer Totaal) en ondersteunt 99 min cdr''s:)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Okee thanks, ik denk dat die LG wel een goede keus is. Ik heb em inmiddels al gezien voor 239,-. Dus ik koop hem deze of volgende week denk ik wel.
Die Lite-On zal een hele goede brander zijn, maar valt gewoon buiten mijn budget dus helaas:)

Verwijderd

koop een philips voor 279,-
Weet niet hoe de vergewlijking is met Lite-on, maar Philips klinkt mij beter in de oren.
Ding is 8x4x32x....

Verwijderd

Ik zou eerder niet voor Philips gaan.

Deze brander onderseteund geen cd-text , en gaat minder lang mee dan een LG of Lite-on.
Ook heb ik meer problemen met een Philips gehad dan met een Plextor. Aangezien de Lite-ongeveer hetzelfde model als de Plextor is , zou ik eerder voor de Lite-on gaan.
Plextor branders ondersteunen naar mijn idee nog het meest.

Dus ik zou voor de Lite-on gaan , ben je wat zekerder van kwaliteit en levensduur.

edit:
Ik weet dat de Lite-on buiten begroting valt , maar soms kan het verstandig zijn om even door te sparen

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb op zich wel het geld om een Lite-on te kopen, maar ik heb het er niet voor over. Ik wil gewoon heel af en toe een cd''tje branden en verder niet in serie bakken ofzo. Dus ik zoek gewoon het beste wat er te koop is voor +/- 250 gulden:)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 12:00 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Ik heb op zich wel het geld om een Lite-on te kopen, maar ik heb het er niet voor over. Ik wil gewoon heel af en toe een cd''tje branden en verder niet in serie bakken ofzo. Dus ik zoek gewoon het beste wat er te koop is voor +/- 250 gulden:)
Ik hou je niet tegen om te kopen wat je zelf wilt :)
Mijn ervaring met Philips branders is dat er veel problemen mee kunnen ontstaan , terwijl Plextors (of branders die dezelfde hardware gebruiken zoals BV Lite-On) geen of minder problemen geven in de zelfde configuratie.
Maarja , dat zijn dus mijn ervaringen.

Iig succes met de aankoop!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

Op maandag 14 mei 2001 11:13 schreef freddifish het volgende:
probeer eens search op Lite-on ;)
deze brander heeft alles wat je zoekt [burnproof, 12 speed, clonecd, RAW mode]
kost rond de 350 piek
339- bij exile

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
ZUCHT!
die jongen wil toch een brander van 250,- laat hem nou lekker die LG kopen. en zit asjeblieft niet zo te emmeren over die lite-on. die is gewqoon te duur. en als je niet zo vaak cd''s brand heb je helemaal geen 12x nodig!

nou even mn zinnige verhaal. die LG kwam goed uit de test bij hardwareinfo.net dus ik zou hem gewoon kopen. voor onder de f250,- zou ik het zeker doen.

Verwijderd

Ik krijg deze week mijn Lite-On van Xenon voor 315 piek. :9

• BC3 Victim
spaar nog ff door en koop een plextor 8-)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Op maandag 14 mei 2001 18:43 schreef Mutilator het volgende:
Ik krijg deze week mijn Lite-On van Xenon voor 315 piek. :9
weet je dat héél zeker?
Check de sjop surveej maar eens voor meningen omtrent de levertijd van Xenon. |:(

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 22:44
Op maandag 14 mei 2001 00:23 schreef chucky666 het volgende:
Ik heb er een van LG gekocht,die was maar fl 222,-.(bij mediamarkt. deze is 8x 4x 32x)
Ik heb er 219,- voor betaald (mediamarkt in leeuwarden, en het staat ook op de site)

maar hij brand perfect! en hij kan ook 90 minuten cd''s aan :)

• BC3 Victim
o nee he.. nou komen ze ook met plextors.

Pagina: 1