[BC3] Philips CD-RW 804 > 800mb cd''s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is et mogelijk om op een of andere manier toch 800mb cd''s te burnen met eerder genoemde fikker ?

nero en winoncd willen em niet pakken :\

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ondersteunt de firmware van jouw brander de 800MB formaat?
Zo nee, dan kan het niet.
Misschien upgraden van de firmware.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
mja, dan de vraag

HOE update ik die firmware ? :P

/me is nogal newbee op dat gebied :)

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-03 17:51

voz

De echte kenner

via http://www.pcstuff.philips.com kun je firmware 2.2 downloaden, deze ondersteunt 80 minuten CD''s. Ook moet je je CD-recording software updaten naar de laatste versie voor ondersteuning van nieuwere branders

Systeemspecs
PV Installatie

• BC3 Victim
tnx, ik gaat et ff checken :)

• BC3 Victim
Is het gelukt?

• BC3 Victim
nog niet..

heb dus die firmware 2.2 installed
een nieuwe nero installed

maar hij kan nog steeds mn 800mb cd''tje niet herkennen :(

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-03 17:51

voz

De echte kenner

vaag, zou gewoon moeten kunnen behalve met cheapo CD''s natuurlijk.

Systeemspecs
PV Installatie

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 15:29 schreef voz het volgende:
vaag, zou gewoon moeten kunnen behalve met cheapo CD''s natuurlijk.
wee je 100% zeker dat die firmware 2.2 800mb cd''s ondersteunt ?
ik heb er nergens een readme oid over kunnen vinden, dat 800mb cd''tje is idd een el-cheapo, had geen zin om een 10pack van een a-merk te kopen met het risico dat et niet zou werken

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 13:58 schreef voz het volgende:
via http://www.pcstuff.philips.com kun je firmware 2.2 downloaden, deze ondersteunt 80 minuten CD''s. Ook moet je je CD-recording software updaten naar de laatste versie voor ondersteuning van nieuwere branders
ik had et over 800mb cd''s (dus 90 mins)..

Verwijderd

Na bijna 2 jaar zit ik met hetzelfde probleem.

Heb de firmware van mijn Philips CDRW800 geupgrade naar versie 2.5. Mijn Philips burner wordt nu herkend als een PCRW804.

Ik wil nu een Philips 90min CD-R gaan branden met Nero 5.5.9.0, maar de CD-R wordt helaas nog niet herkend. (heb ook de overburn aangezet tot 90min in Nero)

Zie ik wat over het hoofd?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
90 minuten cd's zijn er pas gekomen toen die brander al op de markt was. Er is bij mijn weten geen firmware voor deze drive die 90 mnuten CD's aankan. Vanaf de 16x kan het wel bij de Philips drives.
Vergeet niet dat 90 minuten CD's een aanfluiting van de CD-specificatie zijn.
De laatste firmware is trouwens niet 2.2 maar 2.5

Verwijderd

Oow, okee thanks. Ja, ik had het over de firmware 2.5. Weet alleen niet meer of mijn brander 8 speed of 16 was, zal wel dat eerste zijn dan als het niet lukt.

Wie wil er nog 22 stuks 800MB Philips CD-R's van mij ruilen tegen 20 merk 700MB CD-R's? :) Want ik wacht nog effe met het kopen van een andere brander totdat de DVD branders wat beter leverbaar en goedkoper worden.
Pagina: 1