[BC3] Quatum Fireball LCT 15 gb, ATA100?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op mijn mobo met ata 1000 ondersteuning (msi k7t pro 2a) wordt hij herkend als ata66. Kan iemand mij vertellen of deze hd niet sneller is, of ligt het aan instellingen. ZOja, waar kan ik die dan instellen? In de bios kan ik nix vinden.....

quantum bedoelde ik dus.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Quantum Lct heeft zelfs genoeg aan PIO4. Slome kutschijven met hun sub-7200RPM performance... oftewel: 128K cache met 4500RPM... gogo bigfoot...

Quantum :r

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dus ik heb geen ata 100?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Nu online
Zoals ik al zei: Dat hele ATA100 maakt geen zier uit. Of je nu ATA66 of ATA100 gebruikt, die schijf zit bij PIO4 al aan zijn limiet...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
die schijf zit bij PIO4 al aan zijn limiet...
dat is dus echt flink gelul. jij weet niet half hoe traag pio4 mode is. hij zal zeker geen ata 100 nodig hebben nee, maar zo traag is ie nu ook weer niet. hij is wel traag dat ben ik met je eens . en een hele serie is onbetrouwbaar, doordat er een chip aan de onderkant doorbrand.

• _JGC_
  • Nu online
OK, PIO4 was iets overdreven, 16MB/s is nogal traag... Maar hoger dan 20-25MB/s burst komt ie echt niet...

Ik heb ook zoeen als garantievervanger voor mijn WD200EB gehad (budgetmodel WD, maar wel bijna evensnel als een 7200RPM geval). Was toch echt heel wat wennen. Na 10 dagen terug naar de winkel, was niet tevreden toen ik ook nog eens een natrap kreeg van een review (storagereview vertelde dat het een 4500RPM was, terwijl ie vervanger was voor een 5400RPM geval)

Verwijderd

Quantum :r
Quantum maakt best goeie en stille schijven..
Ik snap niet wat er te klagen valt aan Quantum..

• _JGC_
  • Nu online
Quantum maakt best onbetrouwbare schijven. Samsung is sneller en evenduur... Stilte? Nou, zelfs Zeegat is stiller dan zo''n traag LCT ding...

Was van plan om mijn Zeegat 4,3GB uit mijn server te trekken en om te ruilen voor de bigfoot van mijn broer, omdat de server toch niet echt snel hoeft... nou ja, als ik 24/7 dat gejank en gekraak van die quantum aan moet horen, doe ik geen oog meer dicht.

Alsnog: Quantum :r. Niet voor nix overgenomen door maxtor...
Pagina: 1