[BC3] drivers voor HD ?

Pagina: 1
Acties:

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
In windows staat nu dat ik een GENERIC IDE DISK TYPE47 heb, maar ik heb een seagate barracuda II

a) heeft het zin om drivers te installeren ?
b) waar kan ik die dan vinden ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 13 mei 2001 10:46 schreef Vrieskist het volgende:
In windows staat nu dat ik een GENERIC IDE DISK TYPE47 heb, maar ik heb een seagate barracuda II

a) heeft het zin om drivers te installeren ?
b) waar kan ik die dan vinden ?
heb ik ooh staan onder systeem-apparatenbeheer, terwijl ik een IBM heb!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

ik snap niet dat mensen zich daaraan eregeren :? Het zou mijn nou echt nisk boeien of de naam van de shijf er nu staat of dat Generci gedoe, maar bij mij staat dus de naam van de schijf *D IBM DTLA 307045

Verwijderd

Je kan daar beta drivers voor vinden op

http://www.viahardware.com/download/index.shtm

Ik heb die ook geinstalleerd gehad en er gelijk terug afgeflikkerd, beestje werd compleet onstabiel en van enige snelheidswinst was bij het benchmarken geen sprake. Het verandert wel die GENERIC blabla in merk en type HD, dat wel. Ook worden je apparaten als een soort SCSI gezien. Kan het je niet aanraden.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Je kan in je register gewoon de naam van je hardware veranderen...maarja waarom zou je dat willen?...hij gaat heus niet sneller draaien als je een "Driver" installeerd voor je harddisk

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op zondag 13 mei 2001 12:32 schreef ZeTt het volgende:
Je kan in je register gewoon de naam van je hardware veranderen...maarja waarom zou je dat willen?...hij gaat heus niet sneller draaien als je een "Driver" installeerd voor je harddisk
ah kijk, heeft dus geen enkel nut :)
ik dacht bij videokaarten gaat ie ook sneller als je drivers installeerd, dus misschien bij HD-en ook ?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

als et goed is heb je de ide drivers gewoon op je mobo cd staan, als je die installeerd detecteerd windows vanzelf de hd

of de snelheid niks uitmaakt weet ik nog zo niet, maar hij zal niet langzamer worden

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

drivers voor en hd, WHAHAHAHA :) >:)

Verwijderd

Sluit het aan op de ATA100 controller en dan zie je ze wel staan by "disk drives"

*D

By my staat er

IBM-DTLA -305040
Quantum FireballP AS
Pagina: 1