[BC3] HP CDWriter+ 7200i

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hey ik heb van iemand een HP CDWriter+ gehad:2x2x6 >:). maar die werkt volgens mij alleen maar onder windows 95!! :'( de enige software die da apparaat ondersteun in het orginele Easy CD Creator 3.01a en das rommel. heeft iemands een update voor Nero 5 ofzow!!! laat het ff weten
thnx
Go0s

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

HP7200 werkt ook onder Windows98. Hiermee heb ik jarenlang zonder problemen gebakken.
Dit i.c.m. Adaptec EZ-Creator 4.01 en Nero 4.x.x.x
Een eventuele firmware update voor je brander vindt je hier en een update van Nero vindt je hier
Suc6!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
THNX FoolZero!!!!!
:):):):):):):):):)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
HP 7200i moet DOOD,

o sorry, ik liet me even gaan,

ik heb EZ cd creator 3, 4 en 5 en ze herkennen en branden wel. Nero geeft inderdaad problemen maar dat komt door die hp brander :P

tip, lees mijn topic HP7200i - pijnlijke dood, maar eens.