[BC3] Hp 7200i brander en time out probleem

Pagina: 1
Acties:

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik heb een hp 7200 gekregen, en wilde ff beetje uitproberen. Hij gaat wel gewoon branden, maar na iets meer dan de helft krijg ik een time out error, wat is dit voor een fout en valt het te verhelpen, of zal ik die brander maar weggooien

http://specs.tweak.to/6635

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
LEES MIJN TOPIC HP7200I PIJNLIJKE DOOD MAAR EENS.

die krengen zijn gewoon niet goed, ik heb er het laatste half jaar geloof ik niet meer dan 3 cds succesvol mee gebrand (misschien omdat ik ook een goede sony brander heb ;)

ik heb misschien wel een leuk idee, we pakken jouw hp en de mijne en gaan kijken wie hem het eerst dood heeft, >:)

grtz,

o, ja dan iets anders, misschien een firmware upgrade, heb ik ook gedaan, niet dat het hielp maar toch. ook eens een ander brandprogramma gebruiken

again grtz,

"I''m not a complete idiot, some parts are missing

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 11:52 schreef Stampre het volgende:
Ik heb een hp 7200 gekregen, en wilde ff beetje uitproberen. Hij gaat wel gewoon branden, maar na iets meer dan de helft krijg ik een time out error, wat is dit voor een fout en valt het te verhelpen, of zal ik die brander maar weggooien
dan krijgt je brander geen data voor een te lange tijd.oplosing meer interne mem hd opruimen en defragmenteren dan moet hij het doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 11:52 schreef Stampre het volgende:
dan krijgt je brander geen data voor een te lange tijd.oplosing meer interne mem hd opruimen en defragmenteren dan moet hij het doen en vergeet niet de nieuwste drivers te instaleren