nooit geprobeerd eigenlijk
Kan zijn dat die url niet werkt; moet je anders maar ff de amerikaanse proberen ofzo
Beveiliging tegen wat???????Op zaterdag 12 mei 2001 01:44 schreef Orb het volgende:
hoe beveilig je ,je eigen cd''s of copies
Verlies? krassen? diefstal? Stiekum kopiëren? Stiekum lezen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
elke beveiligingsmethode die er bestaat staat een handleiding voor op internet hoe je die dingen moet kopieren...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wel kluis dicht doen en code erop zetten hèOp zaterdag 12 mei 2001 09:02 schreef hezik het volgende:
Kluis + knuppel kopen.. CD''s in de kluis, jij met knuppel er boven op.
Verwijderd
Nee maar serieus, zoals al eerder gezegd heeft dat totaal geen nut, gewoon omdat elke beveiliging te kraken is. Denk maar eens aan clone-cd
Verwijderd
Mare iets specifiekere vraagstelling zou niet misstaan, want echt duidelijk is je vraag ook niet helemaal...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
brutekracht rinkelt ook geen belletje zeker?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Dat lezen lukt zo ie zo wel, maar het verder uitpakken ?Op zaterdag 12 mei 2001 09:33 schreef a_LAN het volgende:
...of je moet al je data inpakken met winrar of een gelijkwaardig proggie en beveiligen met een password van zo''n 8 ofzo letter/cijfer/teken combinatie. laat ze dan nog maar je cd willen lezen :):) ....
Is dat niet ook een beetje het TL/CB ID?
Ik denk dat het copien van een eigen CDr niet te doen is, en waarom eigenlijk?
Verwijderd
...leuk, hoe lang denk je dan wel niet bezig te zijn op je 1000 MHz systeem??.... :?:?:?Op zaterdag 12 mei 2001 09:42 schreef unicorn7 het volgende:
nooit op een hacksite geweest zeker?
brutekracht rinkelt ook geen belletje zeker?
Gewoon de data RAR-ren. Dan aan''t eind van de rar file 50-100 MB aan 0-en neergooien met hex-editor. Dan met WinOnCD die cd bakken en instellen dat alle files hoge prioriteit hebben, behalve de RAR file, die moet je lage prioriteit geven.
Wanneer ie klaar is met fikken, aan''t eind van het gefikte deel een vette diepe kras erop zetten met een stanleymes
Die data in die 50-100 mb wordt toch niet gebruikt
webOS all the way!
Verwijderd
Hahahaha dat dacht ik dus mooi niet>:)Die data in die 50-100 mb wordt toch niet gebruiktEn wanneer je 1:1 probeert te doen met CloneCD verneuk je je lezer
Verwijderd
Met brute kracht lang, maar dat zijn niet de enige manieren...Op zaterdag 12 mei 2001 09:46 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...leuk, hoe lang denk je dan wel niet bezig te zijn op je 1000 MHz systeem??.... :?:?:?
Best lullig achteraf gezien.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
...welke zijn er dan nog meer nu we het hier toch hebben over beveiligen??....Op zaterdag 12 mei 2001 09:57 schreef unicorn7 het volgende:
[..]
Met brute kracht lang, maar dat zijn niet de enige manieren...
[edit] oeps, kleine knopjes heOp zaterdag 12 mei 2001 09:57 schreef unicorn7 het volgende:
[..]
Met brute kracht lang, maar dat zijn niet de enige manieren...
Vaak genoeg gehad dat ik een RAR/ACE met password tegenkwam, maar daar ben je in 1 minuut vanaf...
ik weet wel dat niks te beveiligen is, het is gewoon dat mensen met "NIET" zoveel copieer kennis als jullie het een beetje moeilijk krijgen
maar ik weet dat het water naar zee dragen is
Het werkte zo: elke diskdrive draait niet even snel. Wanneer een track raw inleest en naar de gap-lengte kijkt, merk je dat bij de ene drive de gap-lengte anders is dan de andere drive.
Mijn programma maakte een kopie van de diskette met meerdere drives. Hierna las hij de diskette weer in en bepaalde de gap-lengte van elke track. Dit schreef hij weg op de diskette.
De leesroutine controleerde of de gap-lengte de juiste lengte had. En walla: niemand kon dit kopieeren, behalve wanneer men de leesroutine ging omzeilen.
Naar mijn mening kan dit ook geschreven worden voor cd''s.
simpel zipje met AZPR, zo''n 8 tekens, kostte een JAAR op een K6/2-400... Nou ja, gestopt dan maar...Op zaterdag 12 mei 2001 09:46 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...leuk, hoe lang denk je dan wel niet bezig te zijn op je 1000 MHz systeem??.... :?:?:?
In Nero: Force RAW reading, ben je er zo vanaf. Heb ik eens met commandos geflikt, ook 2,5GB.Op zaterdag 12 mei 2001 19:27 schreef ronaz het volgende:
Ik heb wel eens wat CD''tjes beveiligd door de TOC te editen en de CD''s dus fictief 3GB te laten zijn in grootte zodat de (toenmalige) apps deze niet meer kunnen branden.
Best lullig achteraf gezien.
Volgens Gamecopyworld op 1X fikken... ikke dus niet, mooi on the fly 4X