Toon posts:

[BC3] hoe beveilig je ,je eigen cd''s of copies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe beveilig je ,je eigen cd''s of copies :?

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
via [url="http://www.spelkopieërwereld.com"]www.spelkopieërwereld.com[/url] kan je wat appz daarvoor vinden

nooit geprobeerd eigenlijk

Kan zijn dat die url niet werkt; moet je anders maar ff de amerikaanse proberen ofzo :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 12 mei 2001 01:44 schreef Orb het volgende:
hoe beveilig je ,je eigen cd''s of copies :?
Beveiliging tegen wat???????:?
Verlies? krassen? diefstal? Stiekum kopiëren? Stiekum lezen? |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
oepsss

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je eigen naam erop zetten, dan wil niemand ze meer :)

• BC3 Victim
kan niet...

elke beveiligingsmethode die er bestaat staat een handleiding voor op internet hoe je die dingen moet kopieren...

• BC3 Victim
Kluis + knuppel kopen.. CD''s in de kluis, jij met knuppel er boven op.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 09:02 schreef hezik het volgende:
Kluis + knuppel kopen.. CD''s in de kluis, jij met knuppel er boven op.
Wel kluis dicht doen en code erop zetten hè :)

Verwijderd

Waarom zou je in vredesnaam je eigen cd''s willen beveiligen (tenzij je bij het pentagon werkt ofzo :P )

Nee maar serieus, zoals al eerder gezegd heeft dat totaal geen nut, gewoon omdat elke beveiliging te kraken is. Denk maar eens aan clone-cd :P

Verwijderd

...of je moet al je data inpakken met winrar of een gelijkwaardig proggie en beveiligen met een password van zo''n 8 ofzo letter/cijfer/teken combinatie. laat ze dan nog maar je cd willen lezen :):) ....

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Software huizen claimen miljoenen schade te lijden door illegaal kopieerwerk. Waarom denk je dat het jou wel zal lukken om je CD''s te beveiligen?
Mare iets specifiekere vraagstelling zou niet misstaan, want echt duidelijk is je vraag ook niet helemaal... :?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
nooit op een hacksite geweest zeker?

brutekracht rinkelt ook geen belletje zeker?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:01

Yucko

One clown to rule them all !

en je kunt hem dan zelf wel nog gebruiken die rar file ? en welke files zet je er nog meer op behalve rar files ?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 09:33 schreef a_LAN het volgende:
...of je moet al je data inpakken met winrar of een gelijkwaardig proggie en beveiligen met een password van zo''n 8 ofzo letter/cijfer/teken combinatie. laat ze dan nog maar je cd willen lezen :):) ....
Dat lezen lukt zo ie zo wel, maar het verder uitpakken ?

Is dat niet ook een beetje het TL/CB ID?

Ik denk dat het copien van een eigen CDr niet te doen is, en waarom eigenlijk?

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 09:42 schreef unicorn7 het volgende:
nooit op een hacksite geweest zeker?

brutekracht rinkelt ook geen belletje zeker?
...leuk, hoe lang denk je dan wel niet bezig te zijn op je 1000 MHz systeem??.... :?:?:?:?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb vroeger ook wel eens een beveiliging gemaakt om 1:1 copy''s tegen te gaan....

Gewoon de data RAR-ren. Dan aan''t eind van de rar file 50-100 MB aan 0-en neergooien met hex-editor. Dan met WinOnCD die cd bakken en instellen dat alle files hoge prioriteit hebben, behalve de RAR file, die moet je lage prioriteit geven.

Wanneer ie klaar is met fikken, aan''t eind van het gefikte deel een vette diepe kras erop zetten met een stanleymes :) (in dezelfde richting als de sporen lopen)

Die data in die 50-100 mb wordt toch niet gebruikt :) En wanneer je 1:1 probeert te doen met CloneCD verneuk je je lezer :)

webOS all the way!

Verwijderd

Die data in die 50-100 mb wordt toch niet gebruikt :) En wanneer je 1:1 probeert te doen met CloneCD verneuk je je lezer :)
Hahahaha dat dacht ik dus mooi niet>:)

Verwijderd

...Orb, als het data betreft dat je op cd wil zetten dan zou je deze kunnen inpakken en beveiligen. dit moet je dus niet doen met 4 of 5 letters of je pincode, dat is zo gekraakt. maak gewoon een langere combinatie van letters/cijfers/tekens dan komt het wel goed.... :):)

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 09:46 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...leuk, hoe lang denk je dan wel niet bezig te zijn op je 1000 MHz systeem??.... :?:?:?:?
Met brute kracht lang, maar dat zijn niet de enige manieren...

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik heb wel eens wat CD''tjes beveiligd door de TOC te editen en de CD''s dus fictief 3GB te laten zijn in grootte zodat de (toenmalige) apps deze niet meer kunnen branden.

Best lullig achteraf gezien. :7

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 09:57 schreef unicorn7 het volgende:

[..]

...welke zijn er dan nog meer nu we het hier toch hebben over beveiligen??....

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 09:57 schreef unicorn7 het volgende:

[..]

Vaak genoeg gehad dat ik een RAR/ACE met password tegenkwam, maar daar ben je in 1 minuut vanaf...
[edit] oeps, kleine knopjes he :+

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor al die reacties,
ik weet wel dat niks te beveiligen is, het is gewoon dat mensen met "NIET" zoveel copieer kennis als jullie het een beetje moeilijk krijgen
maar ik weet dat het water naar zee dragen is :)

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:39
Doet me denken aan de goede Amiga-tijd. Ik heb toen een copie beveiliging geschreven die vrij goed was, of wel te goed om te gebruiken voor softwarehouses.

Het werkte zo: elke diskdrive draait niet even snel. Wanneer een track raw inleest en naar de gap-lengte kijkt, merk je dat bij de ene drive de gap-lengte anders is dan de andere drive.

Mijn programma maakte een kopie van de diskette met meerdere drives. Hierna las hij de diskette weer in en bepaalde de gap-lengte van elke track. Dit schreef hij weg op de diskette.

De leesroutine controleerde of de gap-lengte de juiste lengte had. En walla: niemand kon dit kopieeren, behalve wanneer men de leesroutine ging omzeilen.

Naar mijn mening kan dit ook geschreven worden voor cd''s.

• _JGC_
  • Nu online
Op zaterdag 12 mei 2001 09:46 schreef a_LAN het volgende:

[..]

simpel zipje met AZPR, zo''n 8 tekens, kostte een JAAR op een K6/2-400... Nou ja, gestopt dan maar...

• _JGC_
  • Nu online
Op zaterdag 12 mei 2001 19:27 schreef ronaz het volgende:
Ik heb wel eens wat CD''tjes beveiligd door de TOC te editen en de CD''s dus fictief 3GB te laten zijn in grootte zodat de (toenmalige) apps deze niet meer kunnen branden.

Best lullig achteraf gezien. :7
In Nero: Force RAW reading, ben je er zo vanaf. Heb ik eens met commandos geflikt, ook 2,5GB.

Volgens Gamecopyworld op 1X fikken... ikke dus niet, mooi on the fly 4X :)
Pagina: 1