[BC3] HP7200i - pijnlijke dood???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie o wie kan mij een tip geven over hoe ik mijn oude hp7200i (a.k.a. omgebouwde philips 3610) zo pijnlijk en leuk mogelijk kan laten overlijden. Dit omdat buffer underrun meer regel dan uitzondering is als ik sneller dan 1x brandt (2x is trouwens de max dus is lekker vlot)

als je een leuk idee hebt laat het even weten. Ik zal er foto''s van maken en dan posten als nieuw topic, zodat iedereen mee kan genieten!!!

grtz,

Microwave: Signal from a friendly micro...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 12:14
2 speed burner?! dan heeft ie het nòg best lang gedaan hoor!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 19:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

koop een tork-schroevendraaien, alcohol en wattestaafjes. Veeg even over de laser heen, en hij loopt weer als een tiet :) Ik heb m''n laser al 2x schoongemaakt met succes, zeker de moeite waard. de 7200i was een heel duur apparaat, zonde om zomaar weg te mikken.

succes.

/dev/null

• BC3 Victim
Hij wil suggesties om ''t kreng echt dood te krijgen..

Ik zou zeggen, stop er eens een schuurschijf van een vlakschuurmachine in >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 22:18
zonde om hem te mollen ...
er is vast nog wel een of andere vrijwilligers stichting of iets dergelijks die met een pctje werken .... en die best een oud brandertje kunnen gebruiken voor af en toe een backup ofzo ....

maak iemand er toch blij mee als tie nog werkt ... ipv dan je mensen "blij" maakt met plaatjes van hoe je hem gesloopt hebt ...

• BC3 Victim
Ik denk niet dat die lui blij zijn met een apparaat wat alleen coasters produceerd..

Z''n vraag was een methode om ''t ding zo creatief mogelijk te slopen..

Ik zag een topic voorbij schuiven van iemand die een raket aan het maken was, die twee moeten imo ook te combineren zijn.. >:)

Misschien kun je ''m tot ''kleiduivenschieter'' modden, dat hij je coasters afvuurt op de een of andere manier?

Verwijderd

precies schoonmaken met distilled H2O of LensCleaner met wattenstaaf....... en die glijstang waar de lens overheen beweegt ontdoen van eventuele vuiltjes......

en dan maak je daarna toch je kleine broertje mee blij :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Stop het in een pakketje, plak er wat postzegels op en stuur het naar Almere. Hier is het apparaat van harte welkom. Zijn grote broer HP7200E wacht met smart op donor onderdelen! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

maar als je m echt wil killen.........

neem een CD..... plak daar strijkstrookjes..... van liciferdoosjes op.....

maak je cd speler open meet de afstand tot de strijkstrookjes...... plaats wat lucifers in de cd rom........

en als je nog ergens wat kruid van BABYVUURPIJLEN hebt....... lijm dat naast die strijk en op de strijkstroojes.......

SUC6

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 19:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Psies werkelijk zonde....ik heb zelf ook een 7200i. Hoe doe het wel redelijk, alleen gaat het niet zo snel als de nieuwste branders van vandaag de dag. Geef hem dan maar aan de basisschool bij je in de wijk, die zijn er vast enorm blij mee :)

/dev/null

Verwijderd

oke van een 200 meter hoog gebouw gooien.

/me denk aan de toren in IJsselstein die is 350 meter hoog.

allen niet voor publiek toegankelijk maar wel met pasje van mijn pa :7

zal niet veel van over zijn. of niet terug te vinden omdat hij tediep in de grond zit, hoef je alleen nog het gad dicht te trappen en is hij gelijk begraven :+

edit typo''s

• BC3 Victim
Dat vind ik nou niet bepaald creatief doodmaken.. :)

Nog een plan.. sluit er eens 220 op aan...

Of natuurlijk gewoon een half uurtje in de oven op 200 graden, voelt ie zelf ook eens hoe het is om gefikt te worden :)

Wat betreft die scholen etc.. dat zijn echt onzinsuggesties, die scholen zijn dus _niet_ geholpen met een defect apparaat, of een apparaat wat om de 3 weken opengeschroefd moet worden.

• BC3 Victim
stuur''m maar op naar zeeland.
ik heb hier betere ervaringen met branders op 2x-4x speed.branden
duurt iets langer maar ik weet zeker dat ik dan een beter prod>:)uct af kan leveren.huh?
>:)

• BC3 Victim
HOLA,

HIJ MOET DOOD, IK HAAT HP EN DIE BRANDER IS ZWAAR BAGGER, VANDAAG GING HIJ ZELFS HANGEN OP CDEETJES LEZEN (ANDERS KAN HIJ ALTIJD NOG IN MIJN COMPAQ 486 ALS CDSPELER, MAAR ZELFS DAT WERKT NIET MEER)

IK WIL HEM DOOD, SNAPPIE -> TUSSEN 6 PLANKJES, HET HOEKJE OM, DE PIJP UIT, NIET MEER LEVEND, DE GEEST LATEN GEVEN...................... COMPRENDE >:)

Verwijderd

CD-R insmeren met lijm en er kruit over heen mikken. Effen drogen. En klaar is je CD-R bom. Smokin'' >:)

• BC3 Victim
IK WIL HEM DOOD, SNAPPIE -> TUSSEN 6 PLANKJES, HET HOEKJE OM, DE PIJP UIT, NIET MEER LEVEND, DE GEEST LATEN GEVEN...................... COMPRENDE
Maareh.. waarom repareer je hem niet? >:)

D''r was toch zo''n gast die vanalles opvrat? Schroeven, moertjes, gloeilampen, typemachines.. hij had zelfs een hele cessna opgegeten, misschien kun je die drive aan hem opsturen? Kijken of het kreng nog zwaar op de maag ligt ook..

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:25 schreef SilentShadow het volgende:
HOLA,

HIJ MOET DOOD, IK HAAT HP EN DIE BRANDER IS ZWAAR BAGGER, VANDAAG GING HIJ ZELFS HANGEN OP CDEETJES LEZEN (ANDERS KAN HIJ ALTIJD NOG IN MIJN COMPAQ 486 ALS CDSPELER, MAAR ZELFS DAT WERKT NIET MEER)

IK WIL HEM DOOD, SNAPPIE -> TUSSEN 6 PLANKJES, HET HOEKJE OM, DE PIJP UIT, NIET MEER LEVEND, DE GEEST LATEN GEVEN...................... COMPRENDE >:)
oke van een 300 meter hoog gebouw gooien.
* elmo22 denk aan de toren in IJsselstein die is 350 meter hoog.

allen niet voor publiek toegankelijk maar wel met pasje van mijn pa

zal niet veel van over zijn. of niet terug te vinden omdat hij tediep in de grond zit, hoef je alleen nog het gad dicht te trappen en is hij gelijk begraven

oke je kan ook eerst kistje er omheen maken en dan laten vallen zit hij gelijk in kist :P

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 15:42

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 12 mei 2001 23:38 schreef AMADEUZ het volgende:
CD-R insmeren met lijm en er kruit over heen mikken. Effen drogen. En klaar is je CD-R bom. Smokin'' >:)
Mwoehahahahaha :D
Je kan ook een boor nemen en er allemaal gaatjes in boren en DAN pas die CD-R bom er in stoppen. Dan krijg je pas leuke effecten. Wel eerst uit je kast halen een een lange IDE kabel regelen want anders gaat het fout :P
Ik heb trouwens nog het externe model liggen, de 7200e. Kan alleen nog maar RW fikken, alle CD-R gaan fout. Een viltjesfabriek zal maar zeggen :(

• BC3 Victim
voor die drie cdeetjes die ik ermee brand per maand is het de moeite en geld echt niet waard, bovendien gaat hij dan toch weer na een week of wat kapot :'( , kan ik net zo goed doorsparen voor de PIONEER DVR-103, maar die is weer 2200 piek |:(

Pagina: 1