De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk eens in je bios of de HDD wel in LBA mode staat.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik weet dat het op LBA moet staan, maar ik gebruik een ATA 100 controller dus ik kan die instelling ni maken maar het geeft geen veschil of het op IDE of ATA 100 staat het blijft problemen geven
Verwijderd
Probeer je hardeschijf eens te checken met de tools van Maxtor, PWRDIAG heet de utility en kun je downloaden op www.maxtor.com
Probeer daarna ook eens je BIOS te flashen, veel oude BIOSen kunnen moeilijk overweg met grote schijven.
Succes
Probeer daarna ook eens je BIOS te flashen, veel oude BIOSen kunnen moeilijk overweg met grote schijven.
Succes
mischien is er een update voor je bios die de schijf wel ondersteund als dat zo is dab moet je daarna wel het mxtor tooltje voor de grote hadrdisk er uit slopen natuurlijk
Ik heb dezelfde schijf (60 plus versie). En had een beetje hetzelfde probleem: mijn BIOS ziet ook een 33 gb schrijf, maar het is mogelijk om met een progje van maxtor een correctie te laten uitvoeren daarop. Volgens mij heb je dat progje al geinstalleerd, maar heb je het wel aan laten staan of heb je het nu disabled? Als je pc opstart zie je als het goed is een berichtje langskomen van EZconfig(zo heet het geloof ik).
Je kunt natuurlijk ook ff die diagnostische progjes proberen vn maxtor...
Mijn HD werkt trouwens perfect: snel en stil
Je kunt natuurlijk ook ff die diagnostische progjes proberen vn maxtor...
Mijn HD werkt trouwens perfect: snel en stil
heeft hij hem ooit wel als 40 gezien?
ik heb hetzelfde gehad zo''n beetje met een maxtor 40 gb en die was gewoon tebarst. terug gestuurd en nieuwe gehad.
ik heb hetzelfde gehad zo''n beetje met een maxtor 40 gb en die was gewoon tebarst. terug gestuurd en nieuwe gehad.
Pagina: 1