[BC3] CD van psx, psx2 te kopieren??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
vraagje zijn de spellen van een psx en of psx2 te kopieren zo ja kan dat met een gewone brander en progje zo ja welk progje??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 01:00 schreef SimbaDaBom het volgende:
vraagje zijn de spellen van een psx en of psx2 te kopieren zo ja kan dat met een gewone brander en progje zo ja welk progje??
Tsss...spellen kopieren mag helemaal niet! :(
Copy=Crime!

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij mag je dit niet vragen op dit forum. Volgens mij bedoel je: kan ik een psx spel back-uppen? Het antwoord op de deze vraag is: ja. Er worden meestal wel bepaalde merken cd''s aangeraden. Er is een site waar er een overzicht/test staat van de merken die je het beste kan gebruiken. Volgens mij kan je trouwens gewoon met Nero of iets dergelijks de cd''s back-uppen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• BC3 Victim
welke site link??

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die link is ook niet helemaal legaal(er staan ook cracks bij voor spellen).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• BC3 Victim
1. ja
2. soms
3. nee
4. illegaal

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 05:06 schreef unicorn7 het volgende:
1. ja
2. soms
3. nee
4. illegaal
Pagina: 1