De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tsss...spellen kopieren mag helemaal niet!Op vrijdag 11 mei 2001 01:00 schreef SimbaDaBom het volgende:
vraagje zijn de spellen van een psx en of psx2 te kopieren zo ja kan dat met een gewone brander en progje zo ja welk progje??
Copy=Crime!
R./
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij mag je dit niet vragen op dit forum. Volgens mij bedoel je: kan ik een psx spel back-uppen? Het antwoord op de deze vraag is: ja. Er worden meestal wel bepaalde merken cd''s aangeraden. Er is een site waar er een overzicht/test staat van de merken die je het beste kan gebruiken. Volgens mij kan je trouwens gewoon met Nero of iets dergelijks de cd''s back-uppen.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
welke site link??
Die link is ook niet helemaal legaal(er staan ook cracks bij voor spellen).
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
1. ja
2. soms
3. nee
4. illegaal
2. soms
3. nee
4. illegaal
Pagina: 1