De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik bedoel dat hij tijdens het branden niet het hele buffer leeg maakt en dan die bunproof aan gaat enz.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, ik dacht hetzelfde... heb de 12x10x40x van Lite-On. Bij on-the-fly van A-open 1040DVD (slave) naar de brander (master) beide op de secundaire controller, komt bij 8x de buffer niet onder de 97%. Bij 12x on-the-fly loopt de buffer wel leeg, maar who cares ? daar hebbie toch burnproof voor !!!!
Burnproof is alleen handig als je een enorm brakke cd-rom of speler hebt. Als je on-the-fly kopieert, dan loopt de buffer vrij snel leeg en ben je ERRUG blijd at je burnproof hebt.
Ook als je een paar gig tussen je HDDs aan het uitwisselen bent, kan de buffer wel leeglopen.
Ook als je een paar gig tussen je HDDs aan het uitwisselen bent, kan de buffer wel leeglopen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
of als je antivirus wekelijkse scan gelijk met de defrag aanslaat (ik spreek uit ervaring
)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Pagina: 1