[BC3] Lite-On 12/10/32

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je met die Lite-On 12/10/32 brand heb je dan niet steeds last dat hij op die bufferproof slaat omdat hij maar 2mb buffer heeft

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nee hij heeft burn proof

• BC3 Victim
Ik bedoel dat hij tijdens het branden niet het hele buffer leeg maakt en dan die bunproof aan gaat enz.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

nee.

• BC3 Victim
Nee, ik dacht hetzelfde... heb de 12x10x40x van Lite-On. Bij on-the-fly van A-open 1040DVD (slave) naar de brander (master) beide op de secundaire controller, komt bij 8x de buffer niet onder de 97%. Bij 12x on-the-fly loopt de buffer wel leeg, maar who cares ? daar hebbie toch burnproof voor !!!!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yep
Gewoon nergens zorgen over maken

Verwijderd

plextor 12 10 32
heeft ook maar 2mb buffer
dus wat is het verschil????

geen dus

Verwijderd

97% 4mb buffer met acer 12-8-32
terwijl ik van alles staat te doen inclusief
spelletjes

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Burnproof is alleen handig als je een enorm brakke cd-rom of speler hebt. Als je on-the-fly kopieert, dan loopt de buffer vrij snel leeg en ben je ERRUG blijd at je burnproof hebt.

Ook als je een paar gig tussen je HDDs aan het uitwisselen bent, kan de buffer wel leeglopen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

of als je antivirus wekelijkse scan gelijk met de defrag aanslaat (ik spreek uit ervaring ;))

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1