Toon posts:

[BC3] HD tach iemand bekent hiermee ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een progje geload dat heet hd tach hiermee kun je wat van je harddisks zien snelheid enzo maar bij mijn gepartitioneerde schijf slaat het vast WAAROM ??????

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Moet je readme maar eens lezen die erbij zit - je hebt waarschijnlijk automatisch afspelen van cd''s bij één of meer cd spelers aan staan. Dan werkt HD-Tach niet...

Verwijderd

ik zou ''t niet weten. Op mijn gepationeerde schijf doet ie ''t gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
nope auto afspelen staat niet aan...bij mijn kleine 6gig schijf werkt het wek maar bij mijn grote schijf werkt het niet dan slaat ie bij plus minus 6,5gig vast..vreemd??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hdtach sux, op mijn Raid schijffies loopt het ook vast. Kan ik dus nog niet meten hoeveel sneller ik ben als mijn maten. :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog meer van die harddisk progies dan ??

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb een progje geload dat heet hd tach hiermee kun je wat van je harddisks zien snelheid enzo maar bij mijn gepartitioneerde schijf slaat het vast WAAROM ??????
[off topic]
Ooit gehoord van leestekens?
[/off topic]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 20:43 schreef Neman het volgende:

[..]

[off topic]
Ooit gehoord van leestekens?
[/off topic]
ZeikLUL Als Je aNdeRS NIks TE doEn heBt

Verwijderd

Ik heb het progje vorige week geprobeerd op W2k /ntfs. Na de test kreeg ik een blauw scherm, en na de restart was ik al mijn partities kwijt, en kon dit niet herstellen.

Bezint eer ge begint.

Verwijderd

Topicstarter
ik flikker het er gelijk af thnx !! 8-)
Pagina: 1