[BC3] scsi of ide burners

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Met burnproof maakt het helemaal geen reet meer uit welke aansluiting je neemt. Je kunt em zelfs via de LPT laten branden op 12X zonder buffer underruns.

Verwijderd

ik heb me rot lopen zoeken in de search..maar alles is onduidelijk..ff een vraagje..Ik kan een 12/10/32a ide plextor kopen voor een leuk prijsje..Maar zelf heb ik mijn plextor cdrom en mijn plexwriter via scsi..wat kun je nu eigenlijk beter hebben zo''n setje via scsi of via ide..of maakt het geen reet uit en ligt het aan de software die je gebruikt??????

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou gewoon IDE nemen. Is ook een stuk goedkoper dan scsi

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vroeger was het inderdaad zo dat SCSI (veel) beter was dan IDE voor burning, tegenwoordig (zelfs al vóór BurnProof) maakt het niet zo veel meer uit.

Ik zou dus gewoon IDE nemen, goed genoeg en toch een stuk goedkoper.

Virussen? Scan ze hier!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:55
Ik zweer bij mijn SCSI plex, maar goed als jij niet wil gamen en branden tegelijk zonder je BURNproof ingrijpt dan is zo''n IDE plex natuurlijk ook een mooi apparaat

Flickr | Lego collectie

• _JGC_
  • Nu online
Ik heb zelf SCSI UltraPlex en SCSI Yamaha CDR400t. Kan mijn IDE hdd defraggen onder het branden. Dus spellen moet geen probleem zijn, zolang windows maar niet vastloopt vanwege oc''en...

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik weet uit ervaring dat on-the-fly IDE > SCSI branden niet lekker gaat (vaak error)

ik heb dan nu ook een Ultraplex 40x en een Yamaha 8424S combo voor schrijven (allebij SCSI) en dat bevalt me prima; buffer underrun heb ik nooit; kan bijna alles doen tijden het branden

Als je on-the-fly wilt kopieren zou ik OF allebei IDE of allebei SCSI nemen.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 11 mei 2001 17:23 schreef Wouter17 het volgende:
ik weet uit ervaring dat on-the-fly IDE > SCSI branden niet lekker gaat (vaak error)

>>knip<<

Als je on-the-fly wilt kopieren zou ik OF allebei IDE of allebei SCSI nemen.
Hmmz, ik denk dat het toch systeem afhankelijk is, want ik heb de afgelopen twee jaar geen problemen gehad om on-the-fly van IDE naar mijn SCSI te kopieren.
(Dan is het een 4x8 brander, dus 4x bakken en 8x lezen). Maar geen problemen what so ever... :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

ide gaat prima, mits je al je devices als paster kunt instellen, dus cdrom op eigen kanaal, brander op eigen kanaal, harddisk op eigen kanaal. Kun je gewoon on-the-fly kopieren en verder op je harddisk werken.

Verwijderd

En als ik nou een ide of scsi aanschaf welke zou dat dan moeten worden op de plextors na natuurlijk.??...voor het fikken met clone cd en voor ssstttt! psx games!!

• _JGC_
  • Nu online
Voor IDE kan je het beste de Plex 121032A of de 161040A nemen. Evt kan je natuurlijk ook de Lite-on kloon nemen als je DAE niet belangrijk vindt, die is nml veel goedkoper (en heb je soms zelf geld over om een goede UltraPlex te kopen :))

Verwijderd

Ja die ultra plex heb ik al op scsi 40x

• Vidra
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

Tja ik kan ook Quaken (Q3A) en Fikken tegelijk, On-The-Fly @ 12x of van me HD (U2W SCSI) :9~

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

maar is het niet altijd nodig dan om een setje te hebben van en een ide reader met writer of een scsi reader met writer..kan je dus ook readen met scsi en die file writen met ide ??
Pagina: 1