Toon posts:

[BC3] Zwarte cd-r''s????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
playstation1-cd''s zijn zwart

Verwijderd

Zijn er mensen die ook ervaring hebben met deze cd''s? Zijn ze beter als bijvoorbeeld een philips premium cd?
En kunnen ze beter tegen zonlicht?
En zijn ze ook geschikt voor audio?

Ik heb al gezocht op gathering maar kon niet de juiste informatie vinden, dus graag iemand z''n mening over zwarte cd-r''s?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik kreeg er toevallig een paar .
ik heb er bootcd,s van gemaakt .
en 1 game ps 1.
lopen wel goed.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik weet nie heb zelf 2 zwart cd-recordables ik heb nooit problemen met cd''s.Ik pak altijd een ander merk of no-name.Meestal de goedkoopste.....maar ze branduh goed.

Ray

Verwijderd

geen ervaring mee, maar ik weet dat ze op de beverwijkse bazaar, en dan in dee computer hal te koop zijn :)
Heb ze wel eens gezien daar, weet alleen de prijs niet :)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 16:33
Ik zag ze in Enschede bij diverse zaken liggen (Vobis o.a.), daar hebben ze ook rood en blauw.

Zien er wel geinig uit, en mijn brander pakt ze prima. Maar of ze nou beter zijn.....

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
ze zijn wel leuk voor je psx, je laser stemt namelijk af op die zwarte kleur, helaas heb je kopieer je je boot gedeelte nooit mee, maar het is handig voor die mod chips in je parrpoort of je mempoort, dan scheelt het je je een modchipinbouwen die de bootprocedure overneemt en je laserafstelling regelt (dit omdat de cdr een andere kleur heeft en een andere afstelling nodig heeft, terwijl de psx denk toch nog met een originele chip te maken heeft.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Je kan ze kopen bij www.cdrwinkel.com : Afbeeldingslocatie: http://www.cdrwinkel.com/cdgfx/PlatBlack.jpg

Voor 2,50.

Verwijderd

hahaha beter zeker niet, maar ze zien er wel leuk uit.

Verwijderd

Ik heb ook eens een doos gekocht blijken die dingen maar aan een kant zwart te zijn :(.
Maar ja ook wel grappig werkte touwens goed.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
ik heb ze ook. ik brand er cd audio op. verder heb ik nog niet echt kwaliteit verschil gehoord. maar het ziet er wel leuk uit.
Pagina: 1