Ik dacht misschien aan de plextor 16x10x40 of aan de liton 12x10x32.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Maar hoe zit het met de kwaliteit dan??Op donderdag 10 mei 2001 14:18 schreef Gump het volgende:
Volgens mij zijn alle 12*(burnproof)branders bijna hetzelfde. Dus koop gewoon de goedkoopste.
Is hij dan niet veel eerder afgeschreven?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Plextor
Yamaha
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
De LiteOn (heb ik zelf ook
- Geld genoeg + het beste : Die Plextor
- Geld overhouden + gewoon een goede fikker : Die LiteOn.
(Via de Search ook veel hits hoor
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik denk het niet, de gebruikte onderdelen zijn toch bijna allemaal van dezelfde fabrikant.Op donderdag 10 mei 2001 14:20 schreef MADG0BLIN het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de kwaliteit dan??
Is hij dan niet veel eerder afgeschreven?
En 12 speed is 12 speed. Dus een 12 speed brander van 600,- is even snel als eentje van 350,- (Lite-on, Nec, ....).
Ik zou echt voor de lite-on gaan, als je geld over wilt houden
Moet zeggen dat de website van plextor wel iets mooier is dan dat ding van lite-on
Maar er staat wel een bios op waarmee je een oude 8x brander kunt opwaarderen naar 12x burnproof, goeie service !
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Prijs-kwaliteit verhouding dus van Lite-on beter; zeker als je bedenkt dat je toch wel weer een ander koopt over een jaar ofsow, of misschien over 2 jaar, stel dat die plextor 10 jaar meegaat en de lite-on 4 jaar, is dat toch al meer als voldoende?
Dat dan weer wel......
Tot nu toe elke CD gebakken op Philips Silver Premium met 12 speed, zijn perfect leesbaar... Gewoon kwaliteit dus.
Heb je het geld, koop er dan 1.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje