Toon posts:

[BC3] Sony CRX 140e niet meer beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik bij comptechworld een Sony CRX 140e gekocht (8x rewriter). Deze kreeg ik maar niet aan de praat en na alles geprobeerd te hebben van oa got & nl.comp.hardware heb ik deze terug gebracht naar CTW.

Omdat er op dat moment geen nieuwe CRX140e in voorraad waren kreeg ik nog geen nieuwe mee. Nu, zo''n 2 weken later heb ik nog steeds nieuwe/gerepareerde brander.

Volgens CTW is de brander nog niet terug van de leverancier en ze zeggen "het probleem is namelijk dat de Sony niet meer te bestellen is." (dus kunnen ze mij ook geen nieuwe meegeven).

Klopt dit?? Waarom zijn die branders niet meer verkrijgbaar??

Alvast bedankt!

Wouter

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 15:59

Backspace-NL

New and Improved!

Heel simpel, er komen zijn nieuwere modellen van Sony en die vervangen de oudere modellen. Is toch niet zo moeilijk? Het is het niet waard voor Sony om nog oudere modellen te produceren als de nieuwere modellen kwa kosten toch even duur zijn.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hij is nog wel leverbaar bij het Office Center, mwhja moet je wel pasjes hebben >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 mei 2001 11:03 schreef Sixkiller het volgende:
Heel simpel, er komen zijn nieuwere modellen van Sony en die vervangen de oudere modellen. Is toch niet zo moeilijk? Het is het niet waard voor Sony om nog oudere modellen te produceren als de nieuwere modellen kwa kosten toch even duur zijn.
Wat ik me dus afvroeg is of het echt klopte dat die branders niet meer verkrijgbaar zijn of dat ctw die branders gewoon niet meer besteld (en mij dus verkeerde info geeft). Ik dacht dat misschien iemand hier mij daarmee kon helpen..

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 15:59

Backspace-NL

New and Improved!

Op donderdag 10 mei 2001 20:06 schreef wwiegmans het volgende:

[..]

Wat ik me dus afvroeg is of het echt klopte dat die branders niet meer verkrijgbaar zijn of dat ctw die branders gewoon niet meer besteld (en mij dus verkeerde info geeft). Ik dacht dat misschien iemand hier mij daarmee kon helpen..
Misschien dat ze nog wat hebben liggen maar ik geef je weinig kans. Wellicht dat ze op de een of andere manier een gebaar kunnen maken en hem om kunnen ruilen tegen een ander type voor dezelfde prijs ofzo... En anders zit je toch echt vast aan de reparatie procedure van Sony :)