"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

(Wacht even op de foto''s)
Wordt een kabel op deze manier te warm of kan ie er wel tegen ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Uhm, nee dat denk ik niet, hoor. Lijkt me sterk. Een stroomkabel waar weet ik hoeveel stroom door heen jaagt word ook niet warm...
Verwijderd
Nee vast niet!! Dan jaag maar eens nog meer stroom door heen!!Op woensdag 09 mei 2001 22:24 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Uhm, nee dat denk ik niet, hoor. Lijkt me sterk. Een stroomkabel waar weet ik hoeveel stroom door heen jaagt word ook niet warm...
maar of je storing krijgt?? Geen idee zal toch niet??
Moet je maar eens 30A door die kabel laten stromen, wordt ie vast wel heet 
Maar ff serieus: Data is -meestal- spanninggestuurd, dus loopt er in principe geen stroom(wel een klein beetje natuurlijk). Dus die kabel zal echt niet warm worden.
Je zou door het oprollen van die kabel misschien bepaalde elektrische eigenschappen veranderen van de kabel, maar dat maakt toch niet uit op die korte afstand.
En stroomkabels kunnen zeker warm worden. vandaag nog ondervonden: door een 16*2,5mm2 multikabel 14kW trekken en hij wordt toch wel warm
Maar ff serieus: Data is -meestal- spanninggestuurd, dus loopt er in principe geen stroom(wel een klein beetje natuurlijk). Dus die kabel zal echt niet warm worden.
Je zou door het oprollen van die kabel misschien bepaalde elektrische eigenschappen veranderen van de kabel, maar dat maakt toch niet uit op die korte afstand.
En stroomkabels kunnen zeker warm worden. vandaag nog ondervonden: door een 16*2,5mm2 multikabel 14kW trekken en hij wordt toch wel warm
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
nee joh, dr zijn al honderden mensen die gerounde kabels hebben (waaronder ik) en ik ben nog nooit een verhaal tegengekomen waar het nadelige gevolgen had... dussehh..
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Hoi,
zelf heb ik 2 ATA 66 drives in mijn bakkie hangen (beide met een aparte kabel). Een hdd gebruik ik om films op te slaan en over te zetten naar DIVX, en of deze warm wordt als de computer 16 uur staat te pruttelen op mijn filmpje.
maar mijn hdds werken perfect ook al verbrand ik mijn jatten er aan en heeft de cable een zomers temperatuurtje
-if practice makes perfect, and nobody''s perfect, why practice?-
zelf heb ik 2 ATA 66 drives in mijn bakkie hangen (beide met een aparte kabel). Een hdd gebruik ik om films op te slaan en over te zetten naar DIVX, en of deze warm wordt als de computer 16 uur staat te pruttelen op mijn filmpje.
maar mijn hdds werken perfect ook al verbrand ik mijn jatten er aan en heeft de cable een zomers temperatuurtje
-if practice makes perfect, and nobody''s perfect, why practice?-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tuurlijk worden je hdd''s warm, bijna elke hdd wordt warm, je kabels worden alleen niet of nauwlijks warm, ze worden hoogstens opgewarmd (door de omgeving) en of je ze round of niet, maakt al helemaal geen ruk uitOp donderdag 10 mei 2001 23:16 schreef SilentShadow het volgende:
Hoi,
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1