Weet iemand waar je die dingen kan kopen? Of via Internet bestellen... ik moet er wel een paar honderd van hebben...
Thx,
DD
Plastic hoesje voor 1 cd - per 25 pack 4.95 (5.89)
Papieren hoesje met venster voor 1 cd - per 25 pack 3.75 (4.46)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb ik ook gedaan.
dachts iets van 5 piek voor 100 stuks
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Ik weet dat Fellowes en Case Logic die dingen wel produceren maar ik ben ze nog nergens tegengekomen.
Verwijderd
die mappen zijn niet stuk te krijgen!
zeer relaxed om mee te nemen. je prakt er zo een paarhonderd cd''s in. werkt beter dan cd-hoesjes die na verloop van tijd enorme pilaren gaan vormen op mn buro
Verwijderd
Maar die case logic mappen, waar kan je die op I-net kopen??? Bij Opussuplies hadden ze alleen maar enkele hoesjes.
Verwijderd
Daarvoor heb je ook een Gamma Koffer. Daar gaan er maar 500 inOp vrijdag 11 mei 2001 11:26 schreef sjuk het volgende:
CaseLogic!
die mappen zijn niet stuk te krijgen!
zeer relaxed om mee te nemen. je prakt er zo een paarhonderd cd''s in. werkt beter dan cd-hoesjes die na verloop van tijd enorme pilaren gaan vormen op mn buro
Verwijderd
Van leest verkoop ze in de winkels, ze verkopen alleen niet op Inetnet, maar waarschijnlijk zit er wel een tent in de buurt. Alleen kost een map voor 200 cd''s iets van 90 guldenOp vrijdag 11 mei 2001 17:46 schreef ZarroX het volgende:
Hmmm, bij V&D kon ik die mappen niet vinden. Ze hadden wel van die A4 mapjes, maar daar konden er maar twee in per map en de kwaliteit was ook erg beroerd. Daarnaast koste die dingen ook nog eens 9,- per 10 mapjes. En aangezien ik zo''n 350 a 400 cd''s moet opbergen, wordt dat wel een erg duur grapje
Maar die case logic mappen, waar kan je die op I-net kopen??? Bij Opussuplies hadden ze alleen maar enkele hoesjes.