[BC3] Vaag gedoe met plextor?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb de search al gebruikt om hier wat meer informatie over te vinden. Maar echt meer wijs word ik daar niet van.

Ok het probleem. Soms flipt m''n plextor volledig. Het is de px-w1610a. Dan blijft het ledje gewoon knipperen. En reageerd ie nergens op.

Hij wordt gewoon herkend door bios en windows. Maar het vreemde is dat het bios hem ineens herkend als pio4 mode drive.

Als ik computer uitzet en weer aanzet is het probleem dus weg. En werkt ie gewoon perfect :?

Op plextor site staat dus informatie over knipperende led fouten. Maar daar staat als ie 10x knippert is er een eeprom checkfout.
Maar dat ding van mij blijft de hele tijd knipperen totdat je comp uitzet. Als ik comp weer aanzet is het probleem dus weg.

Maar het gebeurd dus heel af en toe. Is er nu wel wat mis met die drive of kennen meer tweakers dit rare gedoe :?

Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb wel eens knipperende led op de PXW8432T als ik een CDRW erin gooi... Als die dan op een ander systeem wis, dan wordt hij even later wel herkend door de Plextor :?

waar stond die info bij plextor? ik kijk er geloof ik overheen 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 12:43 schreef unicorn7 het volgende:
Ik heb wel eens knipperende led op de PXW8432T als ik een CDRW erin gooi... Als die dan op een ander systeem wis, dan wordt hij even later wel herkend door de Plextor :?

waar stond die info bij plextor? ik kijk er geloof ik overheen 8-)
Dat zal waarschijnlijk de cdrw data niet meer te lezen zijn.

Heeft niks te maken met probleem wat ik soms met de drive heb

Verwijderd

ik had een keer met Plextor brander dat tijdens het branden ook de LED bleef knipperen maar ondertussen ook het hele systeem vast liep ;(
Probleem heb ik nietmeer.

misschien ff kijken naar een firmware update voor je brander?

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 12:58 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
ik had een keer met Plextor brander dat tijdens het branden ook de LED bleef knipperen maar ondertussen ook het hele systeem vast liep ;(
Probleem heb ik nietmeer.

misschien ff kijken naar een firmware update voor je brander?
Daar d8 ik dus ook al aan. Ik had dus dat probleem met firmware 1.00

Toen was er dus firmware 1.01 op hun site te dl. Ik dus plextor flashen met 1.01

Probleem blijft dus nog steeds. Maar het is maar heel af en toe.

Wat heb jij gedaan wat jouw probleem oploste?
Ook een firmware update?