De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb wel eens knipperende led op de PXW8432T als ik een CDRW erin gooi... Als die dan op een ander systeem wis, dan wordt hij even later wel herkend door de Plextor 
waar stond die info bij plextor? ik kijk er geloof ik overheen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zal waarschijnlijk de cdrw data niet meer te lezen zijn.Op woensdag 09 mei 2001 12:43 schreef unicorn7 het volgende:
Ik heb wel eens knipperende led op de PXW8432T als ik een CDRW erin gooi... Als die dan op een ander systeem wis, dan wordt hij even later wel herkend door de Plextor
Heeft niks te maken met probleem wat ik soms met de drive heb
Verwijderd
ik had een keer met Plextor brander dat tijdens het branden ook de LED bleef knipperen maar ondertussen ook het hele systeem vast liep 
Probleem heb ik nietmeer.
misschien ff kijken naar een firmware update voor je brander?
Daar d8 ik dus ook al aan. Ik had dus dat probleem met firmware 1.00Op woensdag 09 mei 2001 12:58 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
ik had een keer met Plextor brander dat tijdens het branden ook de LED bleef knipperen maar ondertussen ook het hele systeem vast liep
Toen was er dus firmware 1.01 op hun site te dl. Ik dus plextor flashen met 1.01
Probleem blijft dus nog steeds. Maar het is maar heel af en toe.
Wat heb jij gedaan wat jouw probleem oploste?
Ook een firmware update?