Yo.
Ja dat kan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
alleen let er wel dat als je er een ATA-100 schijf aan hangt die dan niet op UDMA 100 loopt maar op 66. (correct me if i''m wrong)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat kan wel maar is niet wijs. Als je hem op dezelfde kabel aansluit loopt de hele bus maar op ATA/33. Wég meerwaarde ATA100 controller.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ja maar hoe wil je het anders doen als je zoals ik:Op dinsdag 08 mei 2001 22:49 schreef ronaz het volgende:
Dat kan wel maar is niet wijs. Als je hem op dezelfde kabel aansluit loopt de hele bus maar op ATA/33. Wég meerwaarde ATA100 controller.
- een IBM ATA 100 30,7 Gb:9~ schijf hebt
- een Seagate ATA 33 2,1 GB
- een Samsung 40 Speed ATA 33 Cd-rom hebt
- een LG 8x4x32 Brander Pio 4 hebt
en een MSI K7TPro2-a en dus GEEN Raid oid (Wel ATA 100)...
Ik heb nu:
IDE 1:
- Master: IBM ATA 100
- Slave : CD-rom ATA 33
IDE 2:
- Master: Seagate ATA 33
- Slave : LG Brander Pio 4
Anders gaat duss niet, of ik zou die Seagate eruit moeten flikkeren en die cdrom en brander op een controller, maar dat wil niet echt lekker kopieren denk ik....:?
2 HD''s primary master&slave o jah, nu zie ik het je andere HD is ook een U33. Da''s jammer.
Ik stop gewoonlijk mijn HD''s op Primary en mij CDspul op secondary met de writer als master en ik heb nergens probs mee.
Verkoop je 2GB schijfje aan iemand die een servertje aan het bouwen is of zo.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Pagina: 1