De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb net een bulk Traxdata''s (zilver 16-speed) gefikt. Geen enkele onderzetter.
(Nero 5.5 en CloneCD)
(Nero 5.5 en CloneCD)
Ik gebruik MMore, Arita''s, Philips, en merkloos, en geen problemen mee.
Mischien ff nieuwe firmware downloaden van je brander.
heb ik gedaan ..en nog nietsOp dinsdag 08 mei 2001 23:20 schreef fox666mulder het volgende:
Ik gebruik MMore, Arita''s, Philips, en merkloos, en geen problemen mee.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoeveel cd''s heb je al gefikt ? Minder dan 10 of meer dan 100?
Probeer gewoon eens een ander merk/doosje, want je kan heel veel kwaliteits verschil hebben. Zelfs binnen hetzelfde merk.
En je hebt speciale software om je ceedees op kwaliteit te onderzoeken (ben de naam kwijt, maar vraag het nog maar ff).
Probeer gewoon eens een ander merk/doosje, want je kan heel veel kwaliteits verschil hebben. Zelfs binnen hetzelfde merk.
En je hebt speciale software om je ceedees op kwaliteit te onderzoeken (ben de naam kwijt, maar vraag het nog maar ff).
XBL: theArthurrrr
Verwijderd
Lijkt wel een probleem met 80 minuten CD''s ?? Hoort eigenlijk niet zo te zijn met deze brander, maar bij mijn Sony moest ik ff een nieuwe firmware laden en klaarrrr!
Installeer ook ff een nieuwe ASPI driver of hang je CD-writer ff apart op een controller ipv. als slave bijvoorbeeld
Installeer ook ff een nieuwe ASPI driver of hang je CD-writer ff apart op een controller ipv. als slave bijvoorbeeld
Ik weet niet of je Win2k heb, maar die doet nogal moeilijk als je een bep. deel van Easy cd creator heb geinstalleerd. gebruik dan dus een ander brandprogramma (zou ik zoieso doen)
Had ook wat problemen met Arita Joy''s. Even ander doosje gepakt en werkte perfect. (bleek dat enkele CDs niet goed waren gedrukt? 658MB ipv 660MB)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb bijna nooit problemen met haast alle merken CD''s, mij maakt het zelf niet veel uit welke ik heb.
ik gebruik philips,TDK,Basf
[off topic] Nero 5.5 wilde niet draaien bij mij, ben weer terug naar nero 5.033 iemand anders met zelfde ervaring (12101B firmware LS38) ?
[/off topic]
Philips en hyundai cd''s doen het OK bij mij
[/off topic]
Philips en hyundai cd''s doen het OK bij mij
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Pagina: 1