Toon posts:

[BC3] smart-card-R/RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen, paar maanden terug las ik iets over een stukje hw, wat op de seriele poort kon worden aangesloten, waardoor het mogelijk werd smartcards te lezen en te schrijven. Veel langer terug heb ik op et net er software voor gezien die het kon aansturen. Nu ben ik er weer naar opzoek, met helaas niet veel resultaat. Iemand die hier iets meer over kan vertellen ? bvd.

groetjes peter.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Over wat voor soort smartcards hebben we het hier? Voor de satelliet? Ben zelf namelijk bezig om alle astra-kanalen in te programmeren...}:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
idd. voor satteliet. zou handig zijn deze te kunnen schrijven op kaartjes. voor de decoder. Naar mijn weten zijn er dus knutsel pakketjes om die kaartjes te kunnen beschrijven.

• BC3 Victim
Kijk maar eens op www.conrad.nl, bij computers-kantoor en dan invoerapparaten. Hier staan chiplezers en schrijvers in alle soorten en maten...}:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik moet nu eten gaan halen, post later vandaag nog wel ff wat meer info, ook over Dr. Overflows dvb98 (software die op je ontvanger moet en software die op de kaart moet)....}:O

Verwijderd

Topicstarter
oke perfect..thx a lot alvast !

Verwijderd

Topicstarter
oke...conrad voorziet voldoende in de read/write modules. 40 piek heb je er al een.
dvb98.bin heb ik nu..vanaf hier ben ik het alleen een beetje kwijt. Hopelijk later meer info van je ! tot laters !
Pagina: 1