Toon posts:

[BC3] probleem met bin file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
>Ik heb de search gebruikt en daar waren alleen maar topics van hoe je bin files moet branden.<

Mijn probleem:

Ik heb een bin file gebrand, met nero en met fireburner.
Het branden is succesvol gedaan, maar als ik de cd wil lezen (bij deze computer en dan bij d: ) dan staat er helemaal niks, alleen 652mb (wat dus de grote van de image was, en dus ook van de cd) maar ik zie helemaal geen mappen, of bestanden!!

Help me, ik wil graag dat alles lukt :)

Alvast Bedankt.

Verwijderd

Heb je wel de bijbehorende CUE-file gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 13:31 schreef HlpDsK het volgende:
Heb je wel de bijbehorende CUE-file gebruikt?
Jazeker, ik heb de cue file geopend in fireburner.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 09:14
Dit heb ik ook, maar dan met een .nrg file, van nero zelf dus... De cd is leeg, er zit ook geen label bij, maar als je bij eigenschappen kijkt, staat er dus wel een bestand op (het was een film) van 450 MB ofzow...

wie o wie kan ons helpen?

Verwijderd

Ja die Cue file kan eventueel de foute MODE aangeven en zo dus staat er niks op. Ik ha ooit zelf een CUE gemaakt en burned niks erop en in Winimage zag ik duidelijk de files staan.
Je kan alitijd eens zien in winimage of Isobuster,........ of daar de files staan en anders eens zien in sommige prgs zegt in in welke MODE/VERSIe ie is en die kun je eventueel veranderen in de CUE.

Verwijderd

Download eens IsoBuster. Hiermee kan je de image bestand openen en de inhoud bekijken.

Is deze helemaal in orde, kan je er in bladeren???

Je kan de bestanden ook extracten uit de image naar een directory op je hdd.

Maar het probleem is nog niet opgelost, maar misschien zijn jullie zo ook geholpen.

Graag een reactie.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is inderdaad nog niet opgelost.
de cd is nog steeds niet te lezen.
isobuster en winimage geven ook niks aan op de cd.

als ik de iso naar de hd kopieer (dus extract) dan blijft ie vasthangen bij ongeveer de helft..:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk eens op de website van Cdfreaks:
www.cdfreaks.com .
Dat is de site voor brand die-hards.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
heb je cdrwin al eens gebruikt ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je hetzelfde probleem met cdrwin zou hebben weet ik in ieder geval wel bijna! 100% zeker dat het er aan ligt dat je een verkeerde cdkey heb ingevoerd in cdrwin ( cdrwin zegt namelijk altijd dat je cdkey in orde is, ook al is dat in de werkelijkheid vaak niet zo )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 23:40 schreef sentinal het volgende:
als je hetzelfde probleem met cdrwin zou hebben weet ik in ieder geval wel bijna! 100% zeker dat het er aan ligt dat je een verkeerde cdkey heb ingevoerd in cdrwin ( cdrwin zegt namelijk altijd dat je cdkey in orde is, ook al is dat in de werkelijkheid vaak niet zo )
cdrwin werkt ook niet.
zal het dan niet gewoon aan de bin en cue file liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 20:26 schreef JoeDalton het volgende:
Kijk eens op de website van Cdfreaks:
www.cdfreaks.com .
Dat is de site voor brand die-hards.
ik zal het daar eens vragen jah...ik ken die site wel :9~
Pagina: 1