[BC3] lite on 12.10.32x

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi ik heb een vraag
als ik een cd brand (merk teac 74. lenco 80min )krijg ik elke x D0100: I/O-fout (05/72/04) - Fixeerfout - lege of gedeeltelijk geschreven gereserveerde track
.wat is dat nou !!!

en als ik de cd''s van liteon gebruikt
gaat het goed help.....
alvast bedankt doeiiii\ Daan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 12:47

bloasfist

Slot-A Crew

met welk programma?? Ik zie dat het nederlands is? Easy cd creator?? Ik heb zelf namelijk ook een liteon12*10*32 en die krijgt de goedkoopste baggercdtjes te verduren, maar nog steeds geen toast gemaakt. Arita''s van 1 piek doet ie ook prima. Dus ik denk dat je het eens met een ander proggie moet proberen (nero bijv)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
oja soft.w nreo ver 5.0033 & Easy cd creator ver 4.03..bijde nl.ver:
Op dinsdag 08 mei 2001 00:18 schreef bloasfist het volgende:
met welk programma?? Ik zie dat het nederlands is? Easy cd creator?? Ik heb zelf namelijk ook een liteon12*10*32 en die krijgt de goedkoopste baggercdtjes te verduren, maar nog steeds geen toast gemaakt. Arita''s van 1 piek doet ie ook prima. Dus ik denk dat je het eens met een ander proggie moet proberen (nero bijv)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen