[BC3] harddisk ''mediatype is ongeldig''.. hoe recoveren?

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 12:14
ik heb hier ''n WD schijf, die èèns ''n goede fat32 partitie had. Opeens is het mediumtype ongeldig. de testutilties van WD''s site melden dat de schijf verder prima in orde is.. dus als ik hem formateer moet ie weer werken, maar dan ben ik alles kwijt.. weet iemand hoe ik de data op de schijf ga recoveren??

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Probeer Norton Disk Doctor eens...
Scandisk kan er zeker niets mee?

Succes!

Please do not contact me telepathically.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je formatteerd gaat de data niet verloren, alleen het bestandssysteem word vervangen, dus alles wat je er weer opzet overschrijft je oude data

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 12:14
Op maandag 07 mei 2001 15:53 schreef Maxxter het volgende:
Als je formatteerd gaat de data niet verloren, alleen het bestandssysteem word vervangen, dus alles wat je er weer opzet overschrijft je oude data
conclusie?!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Conclusie: Je data staat nog wel fysiek op je schijf, maar no way dat je dat nog ooit terug gaat krijgen nadat je het geformatteerd hebt, omdat je FAT wel weg is... dus je weet niet meer welke data bij wat hoort enzo :)
Niet formatteren meteen dus... eerst een goed schijf controle programma gebruiken. (NDD!)
30 dagen trial versie is volgens mij te downloaden bij Symantec... het zit in Norton Utilities.

Please do not contact me telepathically.