Toon posts:

[BC3] DVD schrijver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag dat binnenkort de dvd schrijver te koop is. Kun je met zo''n dvd schrijver 1 op 1 copies maken? Dus als ik een dvd film heb en ik wil een reserve copie maken dat je dat dan gewoon kunt doen? En dat dat dan ook in ongeveer 10 minuten klaar is.

Verwijderd

volgens mij is dat niet mogelijk, het is een brander geen kopieerapparaat. Toch ? :?

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Dan vraag je van dat apparaat een soort buffer ter grootte van een dvd?
Denk t niet.....

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
In 10 min klaar???? Dat lijkt me erg snel, ze gaan nu geloof ik op 1*speed, hoewel hier http://www.electroconcept.com/pidvdr2.htm staat dat ie in 25 min een DVD zou kunnen branden.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-05 00:00
Ik zou toch echt wel ff w88 tot de DVD+RW schrijvers eraan komen. (ik weet dat jij het over een DVD-R schrijver hebt, maar toch)
Als je een DVD-RW of DVD-RAM apparaat koopt kan je hem volgend jaar alweer weggooien omdat iedereen DVD+RW gaat gebruiken.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Pioneer heeft een 2 speed (staat ook in de pricewatch.

Dvd op 2 speed brander is sneller dan op een CDR met 2 speed branden. Kijk maar is op de site van pioneer ofzo.

Edit: Check dees maar is:
http://www.pioneer-eur.com/products/multimed/optical/dvrA03.htm

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja is het ook zo dat deze dvd writers ook dual layer dvds kunnen schrijven? Want naar mijn weten zijn de meeste dvd films dual layer, dus als deze writers dat niet ondersteunen heb je nog steeds een problem toch :?

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 07 mei 2001 15:23 schreef Oltje3 het volgende:
volgens mij is dat niet mogelijk, het is een brander geen kopieerapparaat. Toch ? :?
Gewoon 1 op 1 kopieeren met Adaptec ofzow :?
(als de nieuwe versie DVD writers ondersteund)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<
Pagina: 1