[BC3] usb zip drive valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
Gewoon onboard USB uitschakelen en een (niet VIA) PCI kaart met USB gebruiken.
Werkt feilloos.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Erikie

www.erikie.nl

Heb hier een vaag probleem. Sinds een maand doet m''n usb-poorten vaag. Als ik w2k opgestart heb vliegt me usb-zip drive (iomega)eruit. Als ik dan het stekkertje los haal en na 1 minuut er weer in trap doet ie het weer totdat ik de pc uitzet (kan wel weken duren :) ). Maar nu is het ook zo vaag wanneer ik mijn microschoft optical usb muis in een andere poort duw dat dan alle usb poorten uitval.. PS, ik heb een asus a7v en op die externe 3 poortige usb uitgangen heb ik dus me usb-muis zitten, en die naast me keyboard me zip-drive. Het probleem vind zich alleen onder w2k plaats, onder w98 doet alles het feilloos. Ik heb ook al de patches geprobeerd van www.viahardware.com en dat wil ook niet baten..

Komt iemand dit probleem bekend voor, want ik vind het nogal een irritant problm..

---

traktor scratch!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien heb je hier wat aan? :

[topic=137838]
[topic=160899]
[topic=125161]
[topic=123120]
[topic=123693]
[topic=132712]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Erikie

www.erikie.nl

pci usb kaart? hoeveel gaat dit kosten en met hoeveel poorten. vertel ff welke goed is, dan ga ik er achter aan.

ps, hezik... search gevonden??? :)

traktor scratch!

• BC3 Victim
Ik wist al waar die zat, maar jij blijkbaar niet.. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
USB kaart met twee poorten moet je voor een paar tientjes al kunnen krijgen. Let wel op dat het geen VIA chipset moet zijn anders ben je geen steek verder...

• BC3 Victim
ik heb persoonlijk nog nooit problemen gehad met mijn iomega 100mb externe zip onder win2k.

Pagina: 1