Hoi,
Ik heb hier sinds vandaag een INwin Q500 kast. En die heeft 2 hdd leds. Hoe kan ik die 2de aansluiten? Moet ik hiervoor op mijn mobo zijn? Dat is een P2B-f(asus). Of op mijn 2de hd, allebei de hd''s zijn western digital. Een van 8 en een van 13 gig, allebei ata 66@33.
Hoe sluit ik dit aan?
Ik heb hier sinds vandaag een INwin Q500 kast. En die heeft 2 hdd leds. Hoe kan ik die 2de aansluiten? Moet ik hiervoor op mijn mobo zijn? Dat is een P2B-f(asus). Of op mijn 2de hd, allebei de hd''s zijn western digital. Een van 8 en een van 13 gig, allebei ata 66@33.
Hoe sluit ik dit aan?
I, for one, like Roman numerals
Heb zelf ook een In-Win, en zo''n 2de ledje, en heb ook geen mogelijkheid om die aan te sluiten
en een voor m''n HPT controller (onboard) is er ook niet zo''n connectortje..
Maar die heb ik nog niet, wil er wel een maar kan ze nergens in de buurt vinden(alleen die echte raid dingen maar ik wil geen raid, heb ik geen reet aan.)
Maar ik had een oude seagate(1gig) en die had gewoon 2 pinnetjes voor een led. Hebben wdtjes dat ook? En zo ja welke pinnen zijn dit dan?
Maar ik had een oude seagate(1gig) en die had gewoon 2 pinnetjes voor een led. Hebben wdtjes dat ook? En zo ja welke pinnen zijn dit dan?
I, for one, like Roman numerals
Sommige HD''s hebben een aansluiting voor een ledje.
Soms zit er op de HDD zelf een ledje (meestal SMD montage), je zou daar ook zelf een aansluiting op kunnen solderen (is wel prutswerk).
Soms zit er op de HDD zelf een ledje (meestal SMD montage), je zou daar ook zelf een aansluiting op kunnen solderen (is wel prutswerk).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1