De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sisoft sandra scores zijn irrelevant. voor mij alleen IOmeter.
met kleine files zou je met een intelligente controller sneller kunnen zijn, omdat je 2 files op 2 verschillende plekken kunt lezen, alleen met Promise controllertjes gaat dat niet op... dan ben je eigenlijk even snel als een enkele schijf...
met kleine files zou je met een intelligente controller sneller kunnen zijn, omdat je 2 files op 2 verschillende plekken kunt lezen, alleen met Promise controllertjes gaat dat niet op... dan ben je eigenlijk even snel als een enkele schijf...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Toch vreemd dat een vriend van mij (met bijna hetzelfde systeem) bij veel spellen eerder klaar is met het laden in lan-games. 
Het verschil in onze systemen is dat ik raid heb en hij niet. Ik heb 128 mb pc 133 en hij 256 pc 100. Os en driver versies zijn identiek.
Het verschil in onze systemen is dat ik raid heb en hij niet. Ik heb 128 mb pc 133 en hij 256 pc 100. Os en driver versies zijn identiek.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kan ik dan beter de abit Hotrod nemen ipv de promise fasttrack? Ik d8 dat ''t verschil niet zo groot was, tussen de raid-controllers danOp zondag 06 mei 2001 13:41 schreef P5ycho het volgende:
alleen met Promise controllertjes gaat dat niet op... dan ben je eigenlijk even snel als een enkele schijf...
De Hotrod is nog slechter. Nee, als je een echt goede IDE-RAID controller wil moet je óf de Adaptec AAA-UDMA nemen, of de 3Ware-controllers. Deze zijn volledig hardwareraid, in tegenstelling tot de Promise en de Hotrod.Op zondag 06 mei 2001 22:26 schreef Rembo het volgende:
[..]
Kan ik dan beter de abit Hotrod nemen ipv de promise fasttrack? Ik d8 dat ''t verschil niet zo groot was, tussen de raid-controllers dan
Virussen? Scan ze hier!
Op de jouwe:Op zondag 06 mei 2001 21:23 schreef Dribbibu het volgende:
Toch vreemd dat een vriend van mij (met bijna hetzelfde systeem) bij veel spellen eerder klaar is met het laden in lan-games.
Swap, laad, swap, swap, laad, swap, klaar
de zijne:
Laad, laad, swap, laad, klaar
oftewel: geheugen...
Is het 128 mb geheugen al een knelpunt bij spellen in winme? Had ik nietverw8!
Verwijderd
Ja zeker. 256 is lekker, 128 begint echt krap te worden bij de meeste spellen. Het OS vreet zelf ook steeds meer. WinME al helemaal.Op dinsdag 08 mei 2001 10:54 schreef Dribbibu het volgende:
Is het 128 mb geheugen al een knelpunt bij spellen in winme? Had ik nietverw8!
(Al die blauwe schermen vreten geheugen>:))
Pagina: 1