[BC3] Nero en IE

Pagina: 1
Acties:

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 16:11
Ik heb een probleem met CD''s branden met NERO (5.0.1.8). Als ik CD''s wil branden ik ik doe ''iets'' met internet (browsen of ftp''en) dan mislukt mijn cd in 99 van de 100 gevallen. Ik krijg dan een melding met een adres fout oid.
Als ik internet (met name IE (5.1 SP1)) dan ''hangt'' alles om de zoveel tijd (meestal 1x in''t kwartier) dan kan ik dus niets meer doen met mijn muis of toetsenbord. En dan mislukt dus ook de cd vlak daarna.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb het gevoel dat als ik dat ''hangen'' op weet te lossen, het allemaal wel zal werken. Als ik namelijk brand terwijl IE niet geopend is, gaat het wel altijd goed. Het is dus GEEN buffer underrun!!

ff nog specs:
PII 300@333
abit bx6 mobo
AWE 64
Powercolor Geforce 2 GTS
1x Realtec nic
1x winbond nic (internet)
192 mb ram
20Gb maxtor 7200 rpm hd
Philips 3610 2x2x32x brander
Aopen 36x brander

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04-2025
formateren? lijkt erop dat er fouten in de ie staan.

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

probeer nero 4 eens te installeren
ff nog specs:
PII 300@333
dat kan veel hoger. ik heb mijn P2 266 standaard op 350 staan met alleen lucht koeling

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Je kan bij je preferences sommige opties
aan of uitvinken !

Verwijderd

heb je soms een Adaptec SCSI controller erin zitten met oude drivers?

Tijdens de install waarschuwt nero ervoor dat ie na een x aantal minuten zomaar kan crashen (was er zelf ook pas achter naar 3x windows opnieuw installen)...

Kreeg namelijk een of andere waarschuwing waarin stond dat ik toch het beste ff een of ander bestand moest upgraden :)

edit:

Geen scsi dus :)...volgende x beter lezen >:)
naja moet je maar es ff kijken of je bij installatie nog een vage melding krijgt ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is een bekend probleem,je kan veel doen als je een cd gaat branden maar IE4/IE5 gebruiken mag niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 12:17 schreef msturm10 het volgende:
Ik heb een probleem met CD''s branden met NERO (5.0.1.8). Als ik CD''s wil branden ik ik doe ''iets'' met internet (browsen of ftp''en) dan mislukt mijn cd in 99 van de 100 gevallen. Ik krijg dan een melding met een adres fout oid.
...
dat die hangt heeft denk ik te maken met dat ie alle drives effe gaat nakijken/refreshen.
crasht ''ie ook als je ''deze computer'' opent? zo ja -> driver probleem :'(

ff in veilige modus opstarten... alles backuppen en daarna format c: ;(

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 12:32 schreef Evil-c het volgende:
Is een bekend probleem,je kan veel doen als je een cd gaat branden maar IE4/IE5 gebruiken mag niet
was dat dan weer voor vaag antwoord?

192 mb ram moet toch echt wel gnoeg zijn hoor :)
zolang die buffer maar vol blijft 8-)

Verwijderd

volgens mij is het dus WEL een buffer underun... en moe tje gewoon ff uit je neus gaan eten tijdens het branden.....

Verwijderd

Ik zou eerst eens beginnen met het updaten van je Nero proggie inmiddels zijn we 5.0.48 gepasseerd en zitten we op 5.5.1.8.

Succes

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-05 09:35

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik surf altijd als ik brand
en dat met mijn filips 3610

onder whistler had ik ook last van jouw probleem, zowel surfen met opera of IE mocht niet. Toen maar de nieuwste versie van Nero gedowned, 5518. En sindsdien nog geen probs gehad.
Maar nog niet intensief getest, heb niets te braden :P

Groetjes en erg veel suc6 8-)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 16:11
Nero 5.5.1.8 heb ik nu ook, maar nog niet mee geprobeerd... (heb ik gisteren geupdate). Maar ik ga dat ff proberen.. ik hoop dat ie het nu misschien beter doet..
Pagina: 1