[BC3] quantum RMA

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Sinds Quantum en Maxtor gefuseerd zijn, kan ik alleen warranty status bekijken voor Quantum drives.

Kan iemand mij vertellen hoe ik een RMA voor een Quantum drive aan kan vragen? Zit nml garantie op tot 21 juni 2001 :(

• _JGC_
  • Nu online
Niemand?

Schop omhoog >:)

• _JGC_
  • Nu online
Ik heb het al gevonden... Was niet moeilijk, maar ik zocht naar een online RMA formulier zoals die van Seagate...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
ff op de website snuffelen, stat er echt wel hoor..

edit:

https://www.maxtor.com/warranty/support_forms/ts_form.cfm

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• _JGC_
  • Nu online
ff een meeltje gestuurd naar Quantum/Maxtor,
kreeg ik twee telefoontjes.
1. Ik had het partnumber verkeerd doorgegeven, dus die moest opniew, verder wat regeltjes voor opsturen

5 minuutjes later:
2. Geen garantie meneer, buiten garantieperiode. Ging ik er tegenin, want ik had wel degelijk op de maxtor site gezien dat het tot 21 juni was. Ik daar weer heen, is die hele warranty lookup weg. Vertelt ie me dat ze de hele quantum database hadden overgenomen, en dat er nu wel eens een fout in kon zitten. Hij zou het nog ff voor me nakijken...

Dus: als ze zeggen dat je geen garantie meer hebt, ga er dan tegenin als je toch echt zeker bent dat je het wel hebt.