[BC3] HP 7200i IDE WIN2k Nero probleem :(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb problemen met branden dus heb et al een beetje opgelost door mn buffer standaard op 24mb te zetten.. maar krijg met bijv mp3 braden op audio een ''calibration area is full'' error...
ook begint mn brander op ongeveer een halve cm met branden op cd.. is dit normaal? begin te twijfelen of mn brander kaduk is :'(
Help! ben wanhopig... ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
7200i''s buggen nogal vaak,|:( vooral met NERO, heb zelf ook zo''n kreng erin hangen en die geeft zoveel problemen dat ik van plan ben hem te laten overlijden.
als tip kan ik je geven: probeer eens andere cds, dit helpt misschien nog wel, anders ben ik bang dat de brander een beetje aan het dood gaan is (tip, koop een nieuwe, zonder PHILIPSloopwerk, dan weet je zeker dat je goed zit)

grtz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 00:15 schreef SilentShadow het volgende:
(tip, koop een nieuwe, zonder PHILIPSloopwerk, dan weet je zeker dat je goed zit)
nix aan toe te voegen... hierrow heeft me pa een 2e phillips gekocht... :( ik zei nog zo "ik wil plextor! ik wil plextor!" heb bijna ''n protestmars opgezet... maar ''t mocht niet baten.. ik irriteer me dood aan die flips dingen... die 8x4x32x verkloot op 8x 50% van de schijven, op 6x bijna alle, en op 4x is der geen vuiltje aan de licht (lees: op de schijf)

dit is overigens nie om philips ''n beetje onderuit te halen ofzo... praktijkervaring >:)

• BC3 Victim
''calibration area is full''

slechte CDRW die versleten is, of je laser is aan het overlijden....