De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
7200i''s buggen nogal vaak,|:( vooral met NERO, heb zelf ook zo''n kreng erin hangen en die geeft zoveel problemen dat ik van plan ben hem te laten overlijden.
als tip kan ik je geven: probeer eens andere cds, dit helpt misschien nog wel, anders ben ik bang dat de brander een beetje aan het dood gaan is (tip, koop een nieuwe, zonder PHILIPSloopwerk, dan weet je zeker dat je goed zit)
grtz
als tip kan ik je geven: probeer eens andere cds, dit helpt misschien nog wel, anders ben ik bang dat de brander een beetje aan het dood gaan is (tip, koop een nieuwe, zonder PHILIPSloopwerk, dan weet je zeker dat je goed zit)
grtz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nix aan toe te voegen... hierrow heeft me pa een 2e phillips gekocht...Op zondag 06 mei 2001 00:15 schreef SilentShadow het volgende:
(tip, koop een nieuwe, zonder PHILIPSloopwerk, dan weet je zeker dat je goed zit)
dit is overigens nie om philips ''n beetje onderuit te halen ofzo... praktijkervaring
''calibration area is full''
slechte CDRW die versleten is, of je laser is aan het overlijden....
slechte CDRW die versleten is, of je laser is aan het overlijden....