De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hij is een stukkie stiller dan de Pioneer en presteert nagenoeg evenredig aan zijn "concurrent"
Mijn pjoeter ligt reeds een week op zijn kant ivm werkzaamheden aan het Mobo en hij blijft gewoon doorspelen geen haperingen...niks van dat alles
Binnenkort toch maar weer ff rechtop zetten mijn kast
heb mijn nieuwe computer nog niet helemaal klaar maar alle testen die ik over deze of de toshiba''s in het algemeen heb gelezen zijn erg gunstig!
Verwijderd
[...]
Het is toch leuk dat je weet dat het kan?
Ik zelf heb hem ook niet regio vrij gemaakt maar er is al wel een RPC1 firm voor dus als nog een x nodig is....
[...]
Ik heb diverse cd''s gehad Platinum, Ricoh, Arita en nog van die no label dingen en ik heb nog nooit gehad dat er 1 niet gelezen kon worden.
Plus nog 1 voordeel wat ik net niet heb genoemd is dat deze speler 100% compatible is met clone cd. (Sub channel etc.)
Maar als u
hier even kijkt (onderaan) zie je dat de makers van clone cd de toshoba zelfs als eerste adviseren
Verwijderd
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
En dat zuigt bigtime!!
Mischien dat dit met deze minder het geval is.
Groet
hier is weer een bezitter van de toshiba 16x
Audio is idd traag
Voor de rest (DVD&Software) : Stil & Snel
Gr:):)tZZ
Verwijderd
Zoals ik eerdere posts al heb gezegt is de DAE wat laag maar 1 x speed is zwaar overdreven dit ding is gemaakt om ruim boven de 8x speed te lopen (zodat je on the fly een audio cd op 8x kan branden) wat DAE betreft. Bij mij haalt hij dan dus ook rond 9.5 x. Als die langzamer gaat dan dat moet je is kijken of dat die wel digital is ingesteld en dat error correction uit staat.Op zaterdag 05 mei 2001 18:28 schreef gatochwegman het volgende:
Ik deze ook en ben er door bovenstaande beschreven feiten ook blij mee. maar moet wel nog even kwijt dat ie met audio kopieren erg traag is. Met exact audio copy leest ie met ongeveer 6 speed (DAE). Maar in gewone brandprogramma''s als nero haalt ie jier net eens 1 speed.
En dat zuigt bigtime!!Voor de rest thumbs up.
Mischien dat dit met deze minder het geval is.
Groet
Verwijderd
Verwijderd
Power DVD is idd een goed software DVD player''tje.Op zondag 06 mei 2001 11:41 schreef MyzTic het volgende:
Ik ben ook sinds een paar dagen in het bezit van zo''n dvd-speler. Hoe zit dat nou wanneer ik een dvd wil zien, moet ik dan ook een speciaal progje hiervoor instaleren. Ik heb nl al wat gevondn op internet, nl Power DVD. Is dit zo''n programma, waar je goed dvd''s mee kunt bekijken?
Gewoon installen en alles wijst zich vanzelf.