Verwijderd
volgens mij moet je wat duidelijker zijn 
en snapt niemand wat van deze kreten
dus wat is het wat kan je ermee en wat wil je weten
en snapt niemand wat van deze kreten
dus wat is het wat kan je ermee en wat wil je weten
Ik heb een Plextor 4220 (ik gok erop dat je deze mooie brander bedoelt), maar geen SafeDisc2 ervaringen ermee. Beetje weinig gebrand de laatste tijd geloof ik. Maar misschien dat anderen nu weten waat het over gaat
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Yep, heb ik ervaring mee. Met firmware 1.1 kun je gewoon safedisk copieeren.
Ik heb red alert2 en rainbow 6 gewoon kunnen kopieeren. Alleen voor eigen reserve doeleinde natuurlijk
Ik heb red alert2 en rainbow 6 gewoon kunnen kopieeren. Alleen voor eigen reserve doeleinde natuurlijk
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Firmware is de "bios" van de cd-writer. Het is de interne software van de speler. Zeker bij de meeste plextors moet je een oudere firmware hebben om safe-disk te kunnen backuppen.
Voor de liefhebbers, ik moet hem nog ergens hebben liggen. Mail adres in de profile
/edit kromme zinsbouw /
Voor de liefhebbers, ik moet hem nog ergens hebben liggen. Mail adres in de profile
/edit kromme zinsbouw /
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
[topic=169975]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Zuinig op zijn, heb hem hier ook (samen met een 12x10x32) ding brand safedisk2 perfect.
gr. j
gr. j
Gewoon, bij lezen (plex40ts) fast error skip aan, verder alles uit, ook bij schrijven alles uit behalve close disk.
gr.j
gr.j
Pagina: 1