[BC3] Me bios ziet geen 40Gb HD!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit al een tijdje met een probleem, Me bios ziet me HD van 40Gb als een HD van 32Gb.

Dus als ik partities wil maken met fdisk dan kan ik maar 32Gb indelen dus mis ik 8Gb :?
In windows zelf is het niet zo''n probleem want als ik met partition magic werk dan ziet hij wel 40Gb DUS alleen in windows heb ik er 40!

Als ik linux installeer dan ziet linux alleen me Partitie waar windows op staat en dat heb ik ook in DOS.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Ligt dit aan me HD (Maxtor) of toch aan me bios?
By the way, Ik heb net een nieuw moederbord gekocht, de MSI KT7 Turbo *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Hier zijn al diverse topics over gestart, dus ik raad je aan om ff te searchen.

Verwijderd

Dan moet je even je BIOS flashen met de laatste BIOS versie, flash utility kun je downloaden op de website van de fabrikant.

Succes :)

Overigens heb ik ook een MSI K7T Turbo RAID (gloednieuw) en die ziet mn HDD van 41GB wel, maar misschien heeft deze al een nieuwere BIOS.

Probeer eerst maareens te flashen.

• BC3 Victim
ow oke ik zal is ff zoeken dan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb geen raid erop zitten..