maxtor lawaai??
ik heb een 7200 rpm 40 gig van maxtor
man, ik moet alle muziek en alles uitzetten en men adem inhouden om die schijf te horen alsie aant werk is.....
ik heb een 7200 rpm 40 gig van maxtor
man, ik moet alle muziek en alles uitzetten en men adem inhouden om die schijf te horen alsie aant werk is.....
Bij de Maxtor kun je de volume van het geluid regelen
Maar wat is het grote verschil tussen de Maxtor en die WD ? Hij moet wel stil zijn dan kan ik beter de Maxtor nemen?
ja.. dan moet je de maxtor nemen. Die heeft namelijk accoustic managment (ofzoiets). Ik heb zelf een dmax60+ 30gb. En die staat standaard in de "silence mode". Dan hoor je hem dus ECHT bijna niet. Omdat ie dan ietsje langzamer is en omdat ik het eigenlijk wel fijn vind om te kunnen horen of m''n hd aan het werk is heb ik hem op off gezet.
Die vroegere maxtors maakten idd veel lawaai. Heb ook nog een 8.4 maxtor en die hoor je wel erg duidelijk. Verder prima dingetje. Is een jaar of 3/4 en werkt nog steeds perfect. kortom: Maxtor!
Die vroegere maxtors maakten idd veel lawaai. Heb ook nog een 8.4 maxtor en die hoor je wel erg duidelijk. Verder prima dingetje. Is een jaar of 3/4 en werkt nog steeds perfect. kortom: Maxtor!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Persoonlijk denk ik dat maxtor beter van kwaliteit is en iets sneller als de WD''s, had ooit eens ergens iets van in een test gelezen, maar het scheelde in allegeval niet veel.
Zelf heb ik een maxtor plus60 40 gieg 7200 rpm, en ben er zeer tevreden van.
Neem gewoon nooit een Seagate, gaan te snel stuk (heb al 2 kapotte :((
Zelf heb ik een maxtor plus60 40 gieg 7200 rpm, en ben er zeer tevreden van.
Neem gewoon nooit een Seagate, gaan te snel stuk (heb al 2 kapotte :((
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oke ga de Maxtor bij www.perfectsystems.nl halen maar hoe lang garantie krijg je meestal met een Maxtor?
je krijgt bij IDE schijven standaard 3 jaar garantie meestal en bij de meeste scsi schijven nog langer (5 jr)
Ik had een Western Digital genomen, ik heb altijd wd gehad en nooit problemen mee gehad tot nu toe maar nu heb ik een maxtor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Even een tip over de schijven van MAXTOR, bij MYCOM zijn ze per stuk zo''n 30,- goedkoper.Op vrijdag 04 mei 2001 18:45 schreef Tony_Montana het volgende:
Oke ga de Maxtor bij www.perfectsystems.nl halen maar hoe lang garantie krijg je meestal met een Maxtor?
kijk maar ff www.mycom.nl
Pagina: 1