[BC3] Quantum fireball vraagje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb hier even een quantum fireball 60GB liggen van een vriend.
Hoe krijg ik deze aan mijn computer?
Ik heb hem als secundairy master geprobeerd, maar dat wil dus klaarblijkelijk niet.
Hoe moet het wel?
Moet ik iets in mijn bios instellen?
Aopen AX6BC
Heb ik een verkeerde Windows?
Windows 98 eerste editie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Hoe staan je jumpers van die harde schijf? en wat heb je verder zoal aan welke IDE poort hangen?

• BC3 Victim
Hij is secundairy master, zo zegt de bios dat ook als ik hem opstart. Hij is het enige device op de secundaire kabel, dus kan ie niks dwarsbomen.
Maar ik heb net met de vriendin van die kennis gepraat en die denkt dat het een Windows 2000 computer is (ik heb 98) en ik heb gehoord dat 2000 je HD anders partitioneert. Denk dat dat de oorzaak is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Als het een NTFS partitie is, dan kan is dat inderdaad de oorzaak.

• BC3 Victim
Da''s jammer:(