Heb een raar probleem. Ik kan van mijn 2 SCSI HD''s nog wel de inhoud van de root zien maar ik kan niet dieper een dir in ofzo.. Blijft ie hangen en komt ie met een foutmelding op de HD''s. Het rare is dat eerst de ene ging en 2 dagen later de andere. Bij de 1e dacht ik jammer dan. HD kapot maar nu heb ik dus mijn twijfels. Iemand enig idee ??
Heb je je SCSI kabel/termination al gechecked? Het kan zijn dat er een paar bitjes kwijt raken onderweg. Allebei je HD''s stuk lijkt me stug en een controller begeeft het ook niet zo maar.. Niet toevallig in je kast zitten rommelen?
Je kan nog proberen de snelheid op de bus langzamer te dwingen (op Narrow SCSI, 10MB ofzo) kijken of je er dan wel doorkomt.
Je kan nog proberen de snelheid op de bus langzamer te dwingen (op Narrow SCSI, 10MB ofzo) kijken of je er dan wel doorkomt.
Laat maar.. .
Eh.... Zomaar een ander vraagje:
Op welk frequentie draait je PCI? SCSI controllers kunnen namelijk vrij slecht tegen overclocken en dan krijg je fouten zoals je hier aandraagt !
Op welk frequentie draait je PCI? SCSI controllers kunnen namelijk vrij slecht tegen overclocken en dan krijg je fouten zoals je hier aandraagt !
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Heb er even een andere SCSI kaart in gehad en toen draaide alles goed. Zal dus toch de kaart zijn...
Iemand nog een goedkope 2940UW of U2W liggen ??
Iemand nog een goedkope 2940UW of U2W liggen ??
Verwijderd
wat bedoelen jullie met bitjes...
zit hier nl. ook met een probleem !
Heb een adaptec 2930U2, met een IBM schijfie (die het goed doet) en een Seagate UW160 en als ik die er aan hang doet ie het dus niet.
Als ik alleeen de seagate eraan prik start de pc wel goed op, maar bij het kopieren van bestanden slaat windows vast.
Please help me, wat is dit ?
zit hier nl. ook met een probleem !
Heb een adaptec 2930U2, met een IBM schijfie (die het goed doet) en een Seagate UW160 en als ik die er aan hang doet ie het dus niet.
Als ik alleeen de seagate eraan prik start de pc wel goed op, maar bij het kopieren van bestanden slaat windows vast.
Please help me, wat is dit ?
Pagina: 1