Ja, ik heb die via 4-1 drivers geintalleerd (heb een msi k7t turbo) en de cdrom speler wil niet meer open 
heeft iemand een oplossing ?
heeft iemand een oplossing ?
paperclip openbuigen en er in stoppen effe duwen en je laatje gaat openOp vrijdag 04 mei 2001 10:19 schreef Wouter17 het volgende:
ja; zit er geen klein gaatje in de voorkant?
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Er moet een paperclip in passen, misschien zit je in het verkeerde gaatjeOp vrijdag 04 mei 2001 10:27 schreef Vrieskist het volgende:
paperclip past er niet in en een naald haalt ook weinig uit, behalve dat mijn duim nu bloed.
Verwijderd
vreemdOp vrijdag 04 mei 2001 10:33 schreef Vrieskist het volgende:
hehe ik zie maar 1 gat hoor, en doe van de koptelefoon
Da''s dus de verkeerde jaOp vrijdag 04 mei 2001 10:33 schreef Vrieskist het volgende:
hehe ik zie maar 1 gat hoor, en doe van de koptelefoon
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ik wou ''t net zeggen ja...Op vrijdag 04 mei 2001 10:37 schreef wildhagen het volgende:
als je in de Windows Explorer rechtsklik op de CD en voor ''Eject'' kiest, werkt dat ook niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
werkt ook niet, maar als ik dat doe dan kan je de inhoud van de cdrom niet meer bekijken.Op vrijdag 04 mei 2001 11:15 schreef Steel-Frog het volgende:
[..]
ik wou ''t net zeggen ja...
Dat is meestal als het laatje openstaat |(Op vrijdag 04 mei 2001 11:35 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
werkt ook niet, maar als ik dat doe dan kan je de inhoud van de cdrom niet meer bekijken.
ik zal eens zien of ik em in dos kan openkrijgenOp vrijdag 04 mei 2001 11:40 schreef ramonp het volgende:
[..]
Dat is meestal als het laatje openstaat |(
Een andere optie is om hem gewoon open te schroeven en kijken waarom ie niet open gaat.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
dma stond al uitOp vrijdag 04 mei 2001 20:09 schreef InterCC het volgende:
Misschien hebben de via 4in1 DMA voor je cdroms aangezet en ondersteunen je cd-roms het niet.. ff DMA uitzetten dus en dan je cdrom op de normale manier open doen