[BC3] Rounded SCSI-Kabel?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik weet nie offie hier past, maar er bestaan ronde IDE-Kabeltjes (40 pin), bestaan er ook ronde 50 Pins SCSI-kabels of moet ik die zelf proberen te maken?

dit ivm. een ingemodde harddisc cooler en 4x 535 mb scsi die blijken te werken (THNX JGC! ik heb je post 3x moeten lezen om ''t te snappen, maar ''t werkt!) en zo''n brede kabel midden in me airflow lijkt me nou niet bepaald iets waar ''n tweaker op zit te wachten....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
als ze niet bestaan mag je ''t ook zeggen hoor!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet zeker dat ze bestaan.
Ik heb hier een IBM PS2 (Haast antiek) met ronde SCSI kabels erin. Merk 3M. (Ja de 3M van de tape en postit''s)

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 01:49 schreef little_soundman het volgende:
Ik weet zeker dat ze bestaan.
Ik heb hier een IBM PS2 (Haast antiek) met ronde SCSI kabels erin. Merk 3M. (Ja de 3M van de tape en postit''s)
ruilen voor ''n flat-scsi kabel? :)

ik ga eerst zelf wat proberen, zal wel hopeloos mislukken, maar keej :)

pics komen als ALLES af is! :)