De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die''s mooi ja, ik zou alleen Quantum nemen... Wat stabieler als je je systeem oc''ed oa.
.... Ik weet het ook niet
Is ook niks mis mee, maar als ik de keus had...Op donderdag 03 mei 2001 21:20 schreef T-man het volgende:
Heb zelf nooit problemen gehad met maxtor ook niet met oc''en vind et prima schijfjes!
.... Ik weet het ook niet
Maxtor en Quantum zijn toch samen gegaan ? of ben ik nou gek 
dus je hebt geen keus
dus je hebt geen keus
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Normaal gesproken zou ik ook zeggen IBM, maar als je de verhalen hier en op andere sites een beetje hebt gelezen, kon je weten dat er met de 75GXP versie veel gedonder is. (veel uitvallers in combinatie met bep. (welke?!?!??!) controllers).Op vrijdag 04 mei 2001 10:24 schreef MegaJurk het volgende:
IBM
De IBM 75GXP serie schijven werden als snelste en stilste getest, op zich dus de beste (en duurste) keus, maar omdat die dingen in veel gevallen NIET betrouwbaar blijken, geen goede keus meer
Een alternatief is de 60GXP serie van IBM.
Maar omdat die net nieuw is kosten die schijfjes nogal wat en over de betrouwbaarheid van die dingen is, voor zover ik weet, nog weinig bekend.
http://www.storage.ibm.com/hardsoft/diskdrdl/desk/ds60gxp.htm
Zoals je kunt zien is de 75GB versie niet in deze serie te vinden, maar daar zit je volgens mij ook niet op te wachten.
Veel s6 met het maken van je keus.
* DeTjuk zit met hetzelfde probleem; Maxtor of toch een IBM uit de 60GXP serie...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Leuk schijfie...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Ga voor de Maxtor zou ik zeggen! 
Lekker betrouwbare schijven en als er al een keertje wat mee is doen ze ook totaal niet moeilijk. ( [topic=169302] )
IBM service => welke service?
Lekker betrouwbare schijven en als er al een keertje wat mee is doen ze ook totaal niet moeilijk. ( [topic=169302] )
IBM service => welke service?
Maxtor heb ik ook, goed merk. 
Ben er zeer te spreken over. Ze presteren zeer goed.
Heb nu een 40Gig Diamonmax+ 2mb ATA-66, de volgende (binnenkort) wordt een 40Gig ATA-100!
Ben er zeer te spreken over. Ze presteren zeer goed.
Heb nu een 40Gig Diamonmax+ 2mb ATA-66, de volgende (binnenkort) wordt een 40Gig ATA-100!
Whatever.
Eh...volgens mij komen Maxtor en Quantum van het zelfde bedrijf hoor...kijk maar eens opOp donderdag 03 mei 2001 20:18 schreef mbvisiontt het volgende:
Die''s mooi ja, ik zou alleen Quantum nemen... Wat stabieler als je je systeem oc''ed oa.
www.maxtor.com daar zal je de quantum hd''s ook vinden..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maxtor heeft idd Quantum overgenomen, maar beide merken blijven gebruikt. Ze hebben ook nog steeds een eigen lijn.
Mijn ervaringen met Maxtor zijn iets beter dan met Quantum, maar het maakt niet echt veel uit. Verschilt natuurlijk ook per persoon/schijf.
Mijn ervaringen met Maxtor zijn iets beter dan met Quantum, maar het maakt niet echt veel uit. Verschilt natuurlijk ook per persoon/schijf.
Pagina: 1