Toon posts:

[BC3] vaag Maxtor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ginster wilde ik Mandrake 8.0 installeren. Tijdens de installatie gaf m''n harde schijf een (harde) tik, en stopte. :'(
Reset hielp niet. Uit en dan weer aan wel...

Het zelfde probleem heb ik als ik DMA aanvink in windows.

Hoe kan ik zorgen dat Linux tijdens de installatie de harde schijf niet als UDMA detecteerd.

Ik heb geloof ik nog garanie op de schijf, terug gaan?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als noodoplossing kan je hem in je bios op pio mode zetten. dit is echter zeer traag.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Je kunt op die site van maxtor een RMA formulier inkloppen.

Je moet wel eerst ff checken of je nog garantie hebt, door het serienummmer in te typen op de site.

Als je dus garantie hebt, moet je em verpakken, en met de papieren van de site uitgeprint meesturen.

2 weken later krijg je een gefixte hardeschijf terug.
werkt perfect! doe ik de hele tijd.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

De hele tijd?
Is het dan wel verstandig om elke keer een Maxtor te nemen.... is blijkbaar niet zo goed ;)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op donderdag 03 mei 2001 23:59 schreef deeoo het volgende:
De hele tijd?
Is het dan wel verstandig om elke keer een Maxtor te nemen.... is blijkbaar niet zo goed ;)
:D

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op donderdag 03 mei 2001 23:59 schreef deeoo het volgende:
De hele tijd?
met verschillende hardeschijven die ik regelmatig op de grond laat ketsen, en waar ze niet zo goed tegen kunnen!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Stefano
  • Laatst online: 04:39

Stefano

Ondertitel Not Found

Bij Maxtor kan je powermax downloaden, dit is een diagnose progje voor (uitsluitend) Maxtor HD''s. Zo weet je of je HD defect is en het is altijd handig als bijlage bij je RMA.

Suc6

Verwijderd

Recent had ik helaas ook een probleempje met mijn harde schijf. Contact opgenomen met Maxtor en e.e.a. was snel en gemakkelijk op gelost. :) (zie ook: [topic=169302] )

Draai idd eerst ff Powermax. Aan de hand van de foutcodes kunnen ze precies zien wat er aan de hand is.
Pagina: 1