De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in computer totaal stond wel een artikel dat nero het snelste cd-s brander in vergelijking met programma''s als easy cd-creator en nog een paar namen vergeten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
CloneCD fikt nog steeds sneller dan alle andere proggies hoor, daar is 12x speed bv. 2112 KB/sec en met andere brandprogramma "maar" 1800 KB/sec.
Met CloneCD pers ik ook cd''s in 5:45 en met andere programma''s in 6:30 ofzo.
En of ie sneller kan, probeer eens de firmware van de nieuw aangekondigde plextor uit (die 24x speed). Misschien dat het dan wel gaat maar ik denk het niet hoor
En of ie sneller kan, probeer eens de firmware van de nieuw aangekondigde plextor uit (die 24x speed). Misschien dat het dan wel gaat maar ik denk het niet hoor
Mijn punt is gewoon dat sommige software wat efficienter is dan andere. Komt misschien ook omdat CloneCD alleen maar 1''en en 0''en moet schrijven uit een image (dus gewoon een simpele kopie) en andere progs er nog iets anders mee moeten doen (of een lead in en out schrijven).
Alleen jammer dat CloneCD niet onthefly is...
dat komt omdat CloneCd de RAW snelheid met sub-code en al meet (2368 bytes/block) en andere programma''s alleen de echte data (2048 bytes/block). Schrijven gaat niet sneller/langzamer, Clone is wel eerder klaar omdat Leadin/Leadout met DAO RAW zo lekker gaat.Op donderdag 03 mei 2001 13:15 schreef Sick_Nick het volgende:
CloneCD fikt nog steeds sneller dan alle andere proggies hoor, daar is 12x speed bv. 2112 KB/sec en met andere brandprogramma "maar" 1800 KB/sec.
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
De nieuwste clonecd fikt wel on the fly, heb ik gisteren ged.load en werkt perfekt, scheelt een hoop tijd!!!>:)
Op vrijdag 04 mei 2001 12:13 schreef Arzie het volgende:
Alleen jammer dat CloneCD niet onthefly is...
Verwijderd
deze was ik vergeten:
http://www.t-online.de/home/CloneCD/download/SetupCloneCD
http://www.t-online.de/home/CloneCD/download/SetupCloneCD
Op vrijdag 04 mei 2001 13:07 schreef molentje het volgende:
De nieuwste clonecd fikt wel on the fly, heb ik gisteren ged.load en werkt perfekt, scheelt een hoop tijd!!!>:)
[..]
Pagina: 1