[BC3] werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb net een (tweede) harde schijf aangesloten en geformateerd (quantum fireball 30G) en in mijn bios wordt ie herkent, maar als ik hem in windows aanklik dan krijg ik de foutmelding
"geen toegang tot E
een appaart dat op het systeem is aangesloten werkt niet." :(
ik heb hem geformateerd als 1 uitgebreide dos partitie en als 1 logisch station.
weet iemand wat ik fout doe?

thnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Welke windows versie werk je mee ???

Heb je een DOS flop, of een WIN9x flop (FAT32) gebruikt??

Meer info Please!!!

I play my enemies like a game of chess...

• BC3 Victim
het is een tweede harde schijf dus ik heb het in windows (98) gedaan vanuit DOS-prompt met fdisk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Volgens mij heb je alleen gepartitioneerd, en niet geformatteerd |:(

• Angelfire

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Nu weet ik nog niet wat voor een systeem je hebt, maar als je eens probeerd met een partitie van bv 8 GB??

Ondersteund je mobo het wel, ook al herkend je BIOS hem, dat wil nog niet zeggen dat je mobo er goed mee overweg kan.

Verder kan ik je nu nog niet helpen.

• BC3 Victim
ik heb er allemaal net iets teweinig verstand van denk ik (eerste keer dat ik een harde schijf formateer). in fdisk geeft ie aan
volumenaam; (leeg)
systeem; unknown
moet ik daar al iets veranderen of hoort dat zo.

wat voor mobo ik heb zou ik niet weten en verder is het een celeron 633, 128 mb Ram. zoals ik al zei; niet zo veel verstand van...
bedankt voor de moeite. (ga nu proberen 8 te formateren...)

• Angelfire

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Als ie aangeeft system unknown, is er iets niet goed. Probeer eerst idd 8Gb te formatteren,lukt dit wel, dan steeds weer erbij maken, tot het misgaat, ligt die grens rond de 30 GB, dan kan je mobo niet goed met deze schijf overweg.
Vaak helpt een BIOS upgrade, maar dan moet je wel weten welk mobo je hebt.

• BC3 Victim
zou heel goed kunnen... :o
hoe moet dat dan?????

• BC3 Victim
me stupid.

alles werkt al, ik had inderdaad de schijf niet geformateerd, enkel gepartitioneerd... :o

maar alles is nu oke, ik ben een blije jongen met 30G extra op zak.

thanx voor de moeite 8-)

Verwijderd

np
Pagina: 1