De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tjoh, niemand enig idee?? Ik denk dat ik de TD bij Abit maar eens lastig ga vallen met dit probleem...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je kan niet een Raid en Scsi controller bootable in je systeem hebben, is volgens mij het limiet van die hpt/promise oplossingen. Je zal een keuze moeten maken
Kies gewoon scsi, isse sneller
Jaaaaahhhh!!!!! 
VICTORY !!!, ik heb een BETA bios van Abit gekregen en die WERKT !!!! TADAAAA!!!
me = VERY
VICTORY !!!, ik heb een BETA bios van Abit gekregen en die WERKT !!!! TADAAAA!!!
me = VERY
Verwijderd
bekend probleem
wou net zeggen dat je de nieuwste en de een na nieuwste beta bios moet hebben
of in de bios van de scsi kaart booteble of cd uit zetten
ik zat ook met dit probleem
maar ben er ook zo achter gekomen
ik had toevallig een w2k cd in mijn plextor zitten en die zei daarna booten from hd of cd
bij niets aan te raken op het toetsen bord ging ie van af hd
wou net zeggen dat je de nieuwste en de een na nieuwste beta bios moet hebben
of in de bios van de scsi kaart booteble of cd uit zetten
ik zat ook met dit probleem
maar ben er ook zo achter gekomen
ik had toevallig een w2k cd in mijn plextor zitten en die zei daarna booten from hd of cd
bij niets aan te raken op het toetsen bord ging ie van af hd
Verwijderd
bios KT7)YP.01 dus. Daarin is de scsi-bug verholpen. In nieuwere biossen is de bug er weer, omdat die nieuwe biossen alleen tegen de 686b bug zijn gemaakt.
Pagina: 1