[BC3] goede dvd-rom speler en wat komt erbij

Pagina: 1
Acties:

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Ik wil binnenkort een DVD-rom speler aanschaffen. Primair om data cd''s te lezen (ik speel geen muziek cd''s af via mijn pc)en secundair om eventueel dvd-films te kijken op mijn tv.

Vraag 1) wat is een goede dvd-rom speler (prijs/kwaliteit)

Vraag 2) waar moet ik nog meer rekening mee houden om dvd-films te kunnen kijken op tv. (tv-kaart (merk), moet ik rekening houden met geheugen, minimaal welke processor moet ik hebben voor een goede kwaliteit e.d.)

Bij informatique zag ik de AOpen DVD-1240 Pro 12xDVD 40xCD-Rom ATAPI bulk als nummer 1 verkochte speler maar ik vraag me af of dat dat kwam vanwege de prijs of vanwege de prestatie.

alvast bedankt voor de info

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

dvd: toshiba 16/40
software: windvd
hw: minimaal PII 400
een ati kaartje heeft al hw-dvd ondersteuning of een nvidia tnt2 of meer...
heb je al een kaart maar geen tv-out kan je voor 200 piek een extern kastje krijgen van trust. 8:)

suc6 ermee :)

• Quorian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 22:37
een pioneer 105s is ook heel goed, alleen een beetje luidruchtig in het begin maar daar merk je na een tijdje niets meer van (word ook minder volgens mij)

Als software zou ik PowerDVD gebruiken, ziet er leuk uit en bied veel opties

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Asus is minder luidruchtig dan de Pioneer en hij is vooral erg snel met audioextraction. En WinDVD vind ik persoonlijk nogsteeds de beste DVD speler voor Windows :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi!

Ik heb dus laatst dat ding bij informatique besteld, en ik had hem lekker snel in huis. Dr zit trouwen echt niks bij aan kabeltje troep en software, dus je moet zelf nog aan het downloaden. Gewoon WinDVD, dat werkt prima, en dan laat je er ff een crack op los, dan kost het je niks8-)
Maar ja, aangezien ik hem nog maar een paar dagen heb weet ik natuurlijk niet oftie wel goed is....:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen