De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het probleem was een virus... alles moest geformatteerd worden (alle hdd''s) Toen deed alles het weer..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lul niet...Op woensdag 02 mei 2001 21:42 schreef vOrTOn het volgende:
hehe dat had ik vandaag ook..
Het probleem was een virus... alles moest geformatteerd worden (alle hdd''s) Toen deed alles het weer..
die bigfoots zijn gewoon heel erg brakke hd''s dus waarschijnlijk is hij pleite :(
Ik zette pc aan.. installeerde een progje.. pc liep vast. ik reset de comp.. en hij failed met het detecten van de primary hdd..
Ik dus heel veel geprobeerd.. met de opstartdiskette kon ik uiteindelijk in Dos komen en als ik dan c: deed kreeg ik iets van: Het medium is niet aanwezig..
Dus ik weer verder proberen.. ben ik weer in het Dos gedoe.. doe ik c: en dan is me hdd opeens 8 mb
volgende reboot deed de cdrom het niet, dan weer de 2de hdd, dan weer de eerste hdd...
Mij leek het dus het waarschijnlijkst dat het mobo kapot was.. [hoopte ik ook op, eindelijk van dit brakke ding af
Dus ik naar pc boer toe, hij aan het eind van de middag gerepareerd.. het probleem was een virus dat de Hdd''s had gewist... en ze allebei kapot had gemaakt of een of andere manier.. gelukkig had ik nog garantie en kreeg ik 2 nieuwe
Thuisgekomen alles weer geinstalleerd, en nu doet alles het weer gewoon..