How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
Ik zit met een irritant probje...;)
Als ik een floppy in de A-drive doe is hij zeker een minuut aan het lezen voordat de inhoud zichtbaar wordt...Ookal is het een LEGE flop...:?
Jur
Pms : sysspecs : A7V/Duron800/Sony Floppydrive/RADEON 64MB DDR...
Als ik een floppy in de A-drive doe is hij zeker een minuut aan het lezen voordat de inhoud zichtbaar wordt...Ookal is het een LEGE flop...:?
Jur
Pms : sysspecs : A7V/Duron800/Sony Floppydrive/RADEON 64MB DDR...
kijk ff of de kabels goed zitten. Kan zijn dat deze net niet goed vastzit waardoor deze problemen kunnen onstaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb geen virusscanner draaien, dus zal idd ff gaan kijken of de kabeltjes goed vast zitten....
Jur
Pms : als ze niet goed vastzitten, leest hij de floppy toch helemaal niet?! Anyway, ik kijk wel FF
Jur
Pms : als ze niet goed vastzitten, leest hij de floppy toch helemaal niet?! Anyway, ik kijk wel FF
als je em verkeerd om hebt dan leest ie heel lang, en daarna doet ie nix volges mij. als je em weer ff omdraaid (kabel
) dan doet ie ut wel weer denk ik.